wtorek, 18 lutego 2020

Ciemno zielony lakier hybrydowy z BornPrettyStore + zdobienie

Cześć, dzisiaj mam przygotowaną dla Was prezentację lakieru hybrydowego z BornPrettyStore.com :) Lubicie odcienie zieleni? 


Lakier ten pochodzi z jesiennej kolekcji marki BornPretty, mam w swojej kolekcji kilka hybryd od nich i praktycznie z każdego jak dobrze pamiętam byłam zadowolona. Ten ma dosyć podobną konsystencję do lakierów hybrydowych z Claresa, na pewno nie ma aż tak gęstej i kremowej jak lakiery z Indigo, jeśli bym miała porównywać. Nie miałam jednak trudności z malowaniem tym kolorem. Pierwsza warstwa jest mało atrakcyjna według mnie i całe szczęście już ta druga dobrze kryje i wydobywa się głębia zieleni. Akurat zamawiając go myślałam, że będzie jeszcze bardziej ciemny i butelkowy, dlatego też postanowiłam go aplikować w wersji matowej, gdzie zrobił się taki bardziej do zaakceptowania dla mnie.
Na stronie były jeszcze 4 inne kolory do wyboru, mój ma nazwę "The Wizard Of Oz"  BP-GS10. Jego pojemność to 6ml. Radzę go trochę dłużej potrzymać w lampie i malować cienką warstwą, bo mogą być trudności w utwardzaniu.


Cena: $5.99, ja zamawiając miałam cenę $3.69ID: 47665, dostępny pod tym linkiem- klik. (obeccnie wyprzedany, ale pewnie niedługo znowu się pojawi na stronie)


 Na poniższym manicure użyłam tego lakieru z BornPretty oraz hybrydy NeoNail "Vanilla Sky", na na nim namalowałam zielone kreski i odbiłam czarny stempel, jeden z nich to liść monstery a drugi to takie zwykłe listki. Myślę, że całość fajnie się ze sobą skomponowała. Ja wybrałam wersję w macie :)






Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

4 komentarze:

:)