piątek, 25 października 2013

Zmalowane melodie tydzień 5 "Serca"

Cześć :)  Jak już przeczytałyście czas na kolejny wzorek z Projektu Zmalowane Melodie, tym razem inspiracją była piosenka Edyta Górniak i M. Szcześniak "Dumka na dwa serca". Taki troche walentynkowy wzorek, różów w swojej kolekcji mam dosyć sporo jak zresztą mogłyście zobaczyć w tym poście, więc problemu z sercami nie miałam.


Powiem tak, paznokcie podobają mi sie na żywo niestety na zdjęciach już mniej :( Zrobiłam ich dwie kolorystyczne wersje jak możecie zobaczyć poniżej. Sory za jakość.


Lakiery, które użyłam:
- jasny róż Wibo Gel Like by TheOleskaaa nr.9
- brokacik Maxima z Butterfly nr.108 (recenzja)
-ciemny róż Glamour
- top coat z Avon



Moje poprzednie zdobienia:




Jak tym razem się WAm podoba? 
Tutaj możecie zobaczyć prace innych.

19 komentarzy:

  1. Jak słodko Ci to wyszło jeeej ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobić takie maciupeńkie serduszka-to jest talent! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie pazurki :) ja kompletnie nie mam talentu do malowania wzorków na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię wzorkow na paznokciach... wg mnie juz dawno wyszly z mody...ewentualnie max na 2 paznokciach chociaz zdecydowanie wole zamaist nich 2 paznokcie w kontarstowym kolorze...

    OdpowiedzUsuń

:)