Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2018

Stożkowy frez z BornPrettyStore.com- daje radę?

Cześć, dzisiaj nietypowo bo zapraszam na recenzję frezu ze sklepu BornPrettyStore.com, teraz bez frezu ani rusz, nie wyobrażam sobie manicure bez frezowania. Bardzo byłam ciekawa jak się sprawdzi taki z chińskiej stronki, bo muszę Wam powiedzieć mam jeden do ściągania żelu z aliexpress i jest rewelacyjny, więc miałam spore oczekiwania co do tego frezu.


Zamówiłam go z przekonaniem, że posłuży mi on do ładnego wyfrezowania żelu tam w okolicy skórek, widziałam kilka razy jak szybko można zrobić nim fajny efekt bez większego piłowania żelu. Co się okazało dosyć średnio on ścierał cokolwiek. Na stronie ogólnie nie pisze do czego go można przeznaczyć, więc też nie mówię, że jest do kitu. Sprawdza się do wyfrezowania skórek, fajnie można nim dotrzeć w każde miejsce przy wale pazokciowym dzięki jego kształtowi.

Mamy do wyboru 3 dostępne kolorki tego frezu, mój czyli srebrny, niebieski i taki tęczowy, gdzie za te kolorowe trzeba dopłacić $1.50, więc jeśli komuś nie szkoda kasy a chce mieć fajnie wyglądający frezik to śmiało można sobie wybrać któryś z nich :D Ja postawiłam na klasykę. Pisze, że jest zrobiony z węglika wolframu.

Cena to: $7.89, jego ID: #41700, dostępy tu- klik.


Używacie frezów? 

wtorek, 24 lipca 2018

Ozdoby morskie z BornPrettyStore.com :D wraz ze zdobieniem

Cześć, dziś recenzja i zdobienie z ozdobami 3D, które posiadam ze sklepu BornPrettyStore.com, współpracuje już z nimi od dawna i co rusz się rozwijają i dodają nowości do swojej oferty, także jakość tych produktów na prawdę jest super, mało rzeczy jak dotąd okazało się być bubelkami. Serdecznie mogę Wam polecić tą stronkę :)


W pojemniczku znajduje się kilka różnych kształtów tych ozdób jak: piórka, palmy, muszle, księżyce, obramówki, rozgwiazdy, koniki morskie. Mamy ogólnie do wyboru kilka innych kształtów takich ozdób, także są wersje srebrne i złote, mój pojemniczek to #6. Ja takie elementy lubie wtapiać po prostu w top coat, albo w żel, jak sa dobrze zabezpieczone z każdej strony to powinny się doskonale trzymać aż do usunięcia manicure. Jak dla mnie nadają się do zaaplikowania je ponownie, jednak trzeba uważnie je zdejmować z paznokci i dokładnie oczyścić z resztek top coatu. Czasem jak są odmaczane w acetonie tracą niestety swój kolor i są takiego koloru jak rdza. Genialne są właśnie na okres wakacyjny i wyjazdowy, nawet extra wyglądają użyte tylko po jednej, nie trzeba kilku naraz, chociaż ja jestem z tych którzy lubią czasem przesadzić :D Polecam je Wam bardzo :)

Cena to: $2.99, a ich ID: #42728, dostępne tu- klik.


W tym poniższym zdobieniu połączyłam muszelki i rozgwiazdy z tego pojemniczka i dodałam kilka kuleczek kawioru srebrnego bo było coś tak za mało ozdób na tym paznokciu hehe :D Ten piękny kolor to 175 Lavender Cream z Semilac. Dajcie znać w komentarzu czy się Wam podoba takie połączenie.


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Często zdobicie swoje pazurki takimi ozdobami?

czwartek, 19 lipca 2018

Karuzela z cyrkoniami od BornPrettyStore.com

Hej, po dłuższej przerwie zapraszam na manicure z cyrkoniami jakie posiadam ze sklepu BornPrettyStore.com. Uwielbiam cyrkonie z tego sklepu, i nigdy ich nie będzie za dużo w moich zbiorach ;D


W opakowaniu tym razem nie pisze ile ich dokładnie jest, ale jest 12  przegród, gdzie są 4 kolory, które zajmują każdy po 3 takie przegródki.
Wszystkie kryształki mają rozmiar 2mm, szkoda, że nie ma ich w kilku różnych rozmiarach, ale i tak akurat ten rozmiar super sprawdza się w zdobieniu na cały paznokieć, bo nie wygląda na duży w porównaniu do reszty.
Kryształki mają przepiękne kolory, jedne są zwykłe srebrne, kolejne różowe mieniące się na kilka innych kolorów i dwa pozostałe moje ulubione iridecent, czyli takie opalizujące. Mają płaską podstawę, więc bezproblemowo się je aplikuje na paznokieć. Najbardziej polecam użyć niewielką ilość kleju do tipsów i wtedy je przykleić. A że mi zabrakło tego kleju to ozdobiłam paznokieć za pomocą top coatu chociaż szczerze nie polecam, bo niektóre cyrkonie robią się potem jakieś takie matowe, te całe szczęście nie. Jakoś tak po 1,5 tygodnia na czubkach niestety się one pościerały i zostały po prostu białe. Chociaż nadal się błszczały bo kolor pozostał jeszcze na bokach :D 


A tutaj macie manicure z ich użyciem. Robię takie zdobienie co jakiś czas bo go uwielbiam, jestem typową sroczką i uwielbiam jak coś się błyszczy na pazurkach,a że ostatnio też coś polubiłam biały kolor to wyszło coś takiego :D


Cena to: $5.49 obecnie w promocji za $3.19.  Ich ID to #42634,dostępne tu- klik.



Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Któreś z tych cyrkonii wpadło Wam w oko?

wtorek, 29 maja 2018

Orchidee :) Pyłki z BeautyBigBang- recenzja!

Hej :) Zapraszam na recenzję pyłków, które posiadam ze stronki BeautyBigBang.com. 


Dostajemy 6 sztuk różnych pyłków w zestawie. Bardzo chciałam je przetestować, bo bardzo na zdjęciach przypominały te z firmy Indigo jak np. efekt kopciuszka czy syrenka Black. Można je wetrzeć na warstwę dyspersyjną lub zastosować jako efekt szronu. Osobiście wybieram wcieranie bo jest bardziej praktyczne w użytkowaniu, ale efekt szronu uwielbiam, niestety bardziej tylko pod zdjęcie :P Szkoda, że te pyłki jakoś nie są ponumerowane albo nie mają swoich nazw, bo było by łatwiej je odróżnić, tym bardziej, że dwa są praktycznie takie same. Używam je najczęściej jako dodatek do różnych wzorków np. w skrzydłach motyla, czy w kwiatach, bardzo fajnie dodają ciekawy efekt całej stylizacji. Najlepiej wyglądają jako efekt szronu, ale wiadomo, że na długo takim efektem nacieszyć się nie można bo szybko się to ściera, brudzi i denerwuje np. przy myciu włosów. Można nakładać je także na warstwę dyspersyjną, a następnie zabezpieczyć topem, choć nie wiem czemu ale ten sposób tym razem najmniej przypadł mi do gustu, dlatego że w paznokciach zostawały miejsca które nie chciały się nimi pokryć, może to moja wina, no sama nie wiem.




I manicure przy użyciu jednego z tych pyłków :) 
Większość zdjęć z tygodniowym odrostem niestety, ale jak widać dobrze się nadal trzymał. Kolor jaki został użyty to 123 Szeherezada z Semilac i 005 z Cuccio.


Kilka innych recenzji produktów BigBeautyBang:
nail protector peel off tape
chameleon flakes
unicorn powder

shimmer pearl powder


Mam także kupon na 10% off: MONSTER90




Co myślicie o tym manicure? Lubicie takie pyłki?

czwartek, 24 maja 2018

Trójkąciki 3D z Beautybigbang.com

Cześć, zapraszam na post o takich trójkącikach 3D, nie mam pojęcia jaką one noszą nazwę :P Często przeglądając instagram natykałam się właśnie na różne manicure właśnie z ich użyciem i oczywiście musiałam i ja je mieć!
Posiadam je od BeautyBigBang.com, przesyłka trochę do mnie szła bo ponad miesiąc, ale warto było trochę poczekać :D


Dostajemy ich aż 6 w opakowaniu, każdy słoiczek mieści inny kolor tych trójkącików. Pojemniczki są wypełnione nimi do pełna, więc starczą na długi czas :) Nie są one zupełnie płaskie, ale nie ma najmniejszego problemu z ich aplikacją. Ja swoje przykleiłam na odrobinę topu, a jak już ułożyłam je wszystkie także pokryłam je cienka warstwą top coatu dokładnie z każdej strony. Wykorzystać można je w szeroki sposób, myślę że jednak najfajniej prezentują się właśnie jak jest nimi pokryty cały paznokieć. Dodaje to interesującego wyrazu naszemu manicure :D Co jest też super, da się je bardzo łatwo dociąć jeśli jest taka potrzeba. Ja musiałam, bo nie mieściły się całe po bokach paznokci.



Znajdziecie je tu- klik. ID: J5674, cena to $5.69.

W tym manicure połączyłam je z kolorkiem Semilac 059 French Lilac, to jeden z moich ulubionych odcieni fioletu jakie mam w swoich zbiorach. Jest on półtransparentny, dlatego dałam jego trzy warstwy, ale takiej 'żelowego" efektu, a można najpierw położyć jedną warstwę białej bazy, a następnie 2 warstwy fioletu :)



Kilka innych recenzji produktów BigBeautyBang:
- nail protector peel off tape
chameleon flakes
unicorn powder

- shimmer pearl powder


Mam także kupon na 10% off: MONSTER90




poniedziałek, 7 maja 2018

Capilarte Serum stymulujące wzrost włosów| Dermedic

Cześć :) Zapraszam na kolejną recenzję jednego z produktów firmy Dermedic.

Firma Dermedic co rusz powiększa swoją ofertę i teraz mamy dostępnych kilka produktów także do włosów, skóry głowy. Ja postanowaiłam wypróbować jedną z nowości- serum kuracja stymulująca porost włosów.
Bardzo mnie zaciekawił ten produkt, gdyż jakoś nigdy wcześniej nie używałam nic podobnego, ani żadnych wcierek na porost, ani jakiś właśnie specjalistycznych preparatów na ten problem.



Jak widać na poniższych zdjęciach produkt ten ma dosyć fajny aplikator, łatwo i bezproblemowo się go używa. Preparat ten ma wodnistą konsystencję, praktycznie nie posiada żadnego zapachu, więc nie czuć go potem po aplikacji. Pojemność to 150ml, jest wydajny, ja sobie na żałowałam go, a zostało mi go jeszcze trochę na myślę kolejny miesiąc stosowania. Kuracje tą stosowałam przez 3 miesiące, po każdym umyciu włosów i nawet czasem tak dodatkowo, jak kładłam się spać na suche włosy. Problem z włosami u mnie jakoś bardzo nie jest duży, ale mam pewną partię, gdzie włosy są przeżedzone i wydaje mi się, że praktycznie nie rosną, dlatego też na tym miejscu skupiałam się najbardziej. Co zauważyłam to lepsze odżywienie włosów, nie są szorstkie po umyciu, dobrze się układają. Może u nie nie widać spektakularnych efektów, ale na pewno włoski mi podrosły po tym czasie, także te na których mi zależało najbardziej :) U nasady pojawiło mi sie nawet sporo baby hair. Serum to w żaden sposób nie obciąża włosów, nie skleja ich, także nie zauważyłam żeby jakoś bardziej wpływało na przetłuszczanie się ich. 

Produkt jest przeznaczony dla kobiet jak i mężczyzn. Został przebadany klinicznie i trychologicznie. Jest to produkt hypoalergiczny z wodą termalną. Jedno opakowanie wystarcza na 3 miesięczną kurację.



Używacie podobnych produktów?

sobota, 14 kwietnia 2018

Cyrkonie white opal | BornPrettyStore

Hej :D I czas na kolejny manicure, tym razem z wersji "na bogato" :) Pełno cyrkonii, jak na prawdziwą sroczkę przystało. Cyrkonie posiadam od BornPrettyStore.com. Ich kryształki zawsze są dobrej jakości według mnie i nawet po zalaniu topem ładnie połyskują :D


Do wyboru jest 6 różnych kolorów, mój to white opal, nie miałam nigdy takiego odcienia jeszcze, a wydał mi się ciekawy jak patrzyłam na zdjęcia na ich stronie. I nie zawiodłam się bo cyrkonie są przepiękne! Na stronie można sobie dokładnie zobaczyć ich kształt bo wydaje mi się że odrobinę się różnią od siebie.

W takim opakowaniu niby znajduje się 600sztuk, różnego rozmiaru tych cyrkonii. Do poniższego manicure wykorzystałam trzy rozmiary. Będą rewelacyjnie wyglądały przy zdobieniach z kwiatami czy motylkami tak biorąc już tą wiosenną aurę za oknem, ale myślę że też nadały by się na zimowe wzorki ze śnieżynkami, aby dodać odrobiny blinku :) Polecam je naklejać na klej do tipsów bo wtedy nie ma potrzeby dodatkowo zatapiać je w topie. Cudownie prezentowały się przy tym białym kolorze i chyba do niego pasują najlepeij! Osobiście uważam, że są bardzo dobrej jakości, można użyć je ponownie, jeśli chce się Wam je zbierać przy ściąganiu starego manicure :D


Cena ich to: $3.69, w promocji obecnie $2.99, dostępne pod tym linkiem- klik. Ich ID: 41690.

Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Lubicie używać cyrkonii?