środa, 19 sierpnia 2015

Hydrożelowa maska hialuronowa pod oczy | MedBeauty

Cześć, czas na recenzję hydrożelowej maski hialuronowej z MedBeauty
Miałam podobna maskę tylko raz i średnio byłam zadowolona z efektów, więc ciekawa byłam jak ta się sprawdzi. 



Od producenta: Maska pod oczy w postaci hialuronowego płatu hydrożelowego posiada intensywne właściwości chłodzące i nawilżające. Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, płat zapewnia głębokie przenikanie do skóry morskiego kolagenu, NMF, kwasu hialuronowego. Gwarantuje to natychmiastowe nawilżenie skóry, wygładzenie zmarszczek, rozjaśnienie cieni pod oczami. Przyjemne odczucie chłodu zmniejsza obrzęki, dodatkowo łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. Daje natychmiastowe i trwałe efekty.


Opinia: Jak widać na zdjęciach maska ta, to dwa hydrożelowe płaty idealnie dopasowane do kształtu oczu, są umieszczone w plastikowym pojemniczku. Cała saszetka jest wypełniona płynem a'la serum jest ono śliskie, dosyć wodniste, zapach jest prawie niewyczuwalny, ja czuje zapach kleju w sztyfcie :) Może lepszym rozwiązaniem byłby gdy te płatki były dodatkowo zabezpieczone jakąś folijką aby nie było takiego bałaganu, bo produkt jest na płatach, na tym plastiku i jeszcze sporo go pływa w saszetce. To tyle minusów :) Same płaty są dobrej jakości bo ani się nie pourywały, ani nie zrobiłam w nich dziurek paznokćmi. Ja wybrałam opcję cool i na chwilkę włożyłam je do lodówki, po nałożeniu płatów pod oczy ohh... co za ulga :) rewelka! Bardzo przyjemne chłodzące uczucie, przy czym nie było wyczuwalne żadne pieczenie, nic nieprzyjenego. Ja trzymałam ją tak z 20min. Po ściągnięciu nadal przez parę godzin jak dotykałam tej okolicy była ona zimniejsza niż reszta twarzy. Od razu po ściągnięciu było widać rozjaśnienie, skóra nie była ani przesuszona ani podrażniona. Skóra pod oczami była wypoczęta. Bardzo przyjemny produkt. Nawet się nie spodziewałam, że tak ją polubię. Bez problemu sobie z nią siedziałam przy laptopie, delikatnie się odsuwała na początku, potem była już ciągle na swoim miejscu, tak więc nie trzeba z nią ciągle leżeć. Do tego użyłam ją 3 razy, tego produktu jest w saszetce tak dużo, że wstarczyło mi na kilka razy. Ja ją serdecznie polecam. Na opuchnięte oczy, czy po całonocnej imprezie będzie wspaniała :D



Wersja WARM: Włożyć zapakowaną maskę do naczynia napełnionego wodą o temp. 40°C i pozostawić na 10 sekund. Otworzyć opakowanie i nałożyć płat hydrożelowy na oczy, a resztę substancji aktywnych za pomocą pędzelka nałożyć na twarz. Pozostawić na 15-20 minut. Usunąć w jednej części.


Wersja COOL: nie należy umieszczać opakowania z płatem hydrożelowym w naczyniu z ciepłą wodą, a bezpośrednio po wyjęciu z opakowania zaaplikować na skórę.

+ po aplikacji



Skład: Aqua, Honey, Glycerin, Niacinamide, Collagen, Hyaluronic Acid, Sodium Alginate, Sodium PCA, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil , Aloe Barbadensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Tocopheryl acetate

Aqua- woda
Honey- zmiękcza, wygładza i lekko rozjaśnia skórę. Utrzymuje prawidłowe nawilżenie oraz dostarcza jej wielu substancji odżywczych
Glycerin- hydrofilowa substancja nawilżająca, ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka
Niacinamide- witamina B3, wykazuje działanie antytrądzikowe, działa przeciwzapalnie, sprzyja gojeniu i regeneracji skóry
Collagen- zmiękcza i wygładza skórę, nawilża
Hyaluronic Acid- kwas hialuronowy, wypełnia strukturę skóry, nadając jej jędrność i gładkość
Sodium Alginate- kwas alginowy, emulgator
Sodium PCA- ogranicza transepidermalną utratę wody TEWL, 
Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil - olejek lawendowy, wykazuje działanie antyseptyczne i przeciwzapalne
Aloe Barbadensis Leaf Extract- sok z aloesu, działa na skórę łagodząco, nawilżająco, wygładzająco, a nawet przeciwzapalnie
Benzyl Alcohol- składnik konserwujący, składnik kompozycji zapachowych
Methylparaben- substancja konserwująca
Tocopheryl acetate- antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry 


Cena: 13 zł, za opakowanie.
Znajdziecie ją- tutaj.


Używaliście już takich masek pod oczy?

30 komentarzy:

  1. Nie używam niczego pod oczy, ale za 2-4 lata na pewno zacznę. Widziałam ostatnio reklamę podobnych płatków, innej firmy. Może skuszę się na te, faktycznie przydałyby się po nieprzespanej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze takich masek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jakos nie mialam przekonania do tego typu wynalazkow, ale moze faktycznie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam ale z Marion niestety były za słabe. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu użyłam raz podobnej maski, jednak efekt był marny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny kolorek oczu :) Ja używam takich płatków i zazwyczaj świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam coś podobnego, jednak u mnie się kompletnie nie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. użyłam takiej maski raz i niestety nie sprawdziła się:(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam,ale od dawna szukam czegoś takiego, bardzo mnie ciekawią takie maski!
    super post ,dzięki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam raz cos takiego :) smieszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, nigdy nie używałam czegoś podobnego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czuję potrzeby używania takich maseczek :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko używam czegoś takiego pod oczy, ale chyba coś sobie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam ostatnio o tym produkcie. Niestety mam na okrągło opuchnięte oczy. Mam nadzieję,że i mi pomoże. Używałaś może jakiś płatków z rossmana?

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z Rossmana nic takiego nie próbowałam, fajne są płatki pod oczy z BeBeauty ale te moim zdaniem są fajniejsze bo można je porządnie schłodzić i to daje świetny efekt :D

      Usuń
  16. nie miałam jeszcze tych płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby mi się to cacko na opuchnięte i sine oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś podobne, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w ogóle jeszcze nie używałam maski pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbuję :) może przestanę wyglądać ciągle jak zombie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe:) Z chęcią bym wrzuciła pod oczy. Cena również kusi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam jeszcze, ale wydaje mi się ciekawym wynalazkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam taką maskę innej firmy - fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio szukam czegoś fajnego pod oczy, ale jak patrze na składy, to wcale nie jest dobrze, a tutaj wygląda ciekawie. Rozjaśnienie to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna recenzja, kiedyś wypróbuje :)

    Zapraszam! Pomysł na 2 śniadanie, kulki bananowe, może ci zasmakują :))
    http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/back-to-school1-pomys-na-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam,że nigdy nie próbowałam tego produktu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam okropne sińce pod oczami i chętnie wyprobóję ten produkt :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń

:)