czwartek, 28 lutego 2019

Leopard nail art! Morandi Color Series Gel Polish- BornPrettyStore!

Witam i zapraszam na kolejne zdobienie z lakierem z BornPrettyStore.com :)


Lakier ma pojemność 6ml, pochodzi z serii Morandi Color Series, w skład której wchodzi 12 lakierów, mój to NP04 Cool Night i jest to typowy beż, takie cappuccinko , na stronce wyglądał bardziej na szarość więc troszkę się rozczarowałam, ale beży nigdy za wiele, więc nie ma dramatu, a jest bardzo ładny. W błysku jak i macie świetnie wygląda, ja że mam hopla na punkcie matu poniżej zdobienie właśnie w takim stylu.Utwardza się bezproblemowo jak wszystkie lakiery Born Pretty, ma super kremową konsystencję porównywalną do lakierów Semilac, pędzelek też mi odpowiada, nie miałam problemów z aplikacją tego koloru. 


Cena: $3.99, znajdziecie go tu- klik. Jego ID: #44985.



Lubicie beże? Jak często macie panterkę na pazurkach?

3 komentarze:

:)