sobota, 24 października 2020

Płytka do stempli Nicole Diary- 179| Zdobienie :)

  Cześć, trzeba trochę nadgonić z recenzjami bo jestem mega w tyle, ale czasu brakuje na wszystko ostatnimi czasy :P Dziś kolejny produkt z BornPrettyStore.com, współpracuję z nimi już od długiego czasu i w dalszym ciągu jak najbardziej uważam, że ich produkty wysoko stoją jeśli chodzi o jakość :)

Płytka pochodzi od Nicole Diary- 179, nie wiem czemu jeszcze nic nie zrobili z tymi ostrymi zakończeniami, bo jest to takie trochę upierdliwe, że co rusz muszę informować klientki, żeby się o nie nie skaleczyły. A jak mam je w swoim organizerze to po prostu wypadają bo nie są wymiarowe :P Czy tylko ja mam takie problemy?! :) Wymiary płytki to 12cm X 6cm, jej tematem jest ocean. Wspaniała płytka na okres letni, bo znajdziemy na niej sporo żyjątek morskich, mnie ujął konik morski i nemo :) Można fajnie łączyć ze sobą te wzorki i odbijać je różnymi kolorami, żeby otrzymać bardziej trójwymiarowy obraz. Dosyć często korzystałam z tej płytki, bo klientki sobie ją upodobały i wszystkie wzory, które odbijałam dobrze się przenosiły, nie miałam z nimi żadnych problemów. Cena to: $3,99, znajdziecie ją tu- klik. ID to #50067.

Ja na poniższym manicure wykorzystałam właśnie kilka małych wzorów, które odbiłam na dwóch pazurkach, żeby też zachować jakiś umiar, choć było mi ciężko się powstrzymać hahah :P Do całości wykorzystałam kolor "Pompolina" z Indigo oraz odbiłam troche srebrnej folii transerowej i wszystko pokryłam ulubinym top coatem matowym ze SłowiankaNails :) Miało wyjść delikatnie i chyba cel został osiągnięty!


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

 Jakiś wzorek przykuł Waszą uwagę?

3 komentarze:

:)