środa, 16 września 2015

Oceaniczne ozdoby z BPS.com | Ocean 3D Decorations | + zdobienie

Cześć :D Dziś chciałam Wam przedstawić ozdoby na paznokcie z BornPrettyStore.com :)



W tym kółeczku znajdziemy aż 8 różnych morskich ozdób jak: trzy rodzaje muszli, rozgwiazdy, syrenki, żółwia, kotwicę, koniki morskie niektóre z nich są w odcieniu złotym i srebrnym, co jest myślę fajnym rozwiązaniem. No chyba nie trzeba nikogo przekonywać że to świetne rozwiązanie na letnie zdobienia. Jeśli chodzi o przyklejanie takich ozdób to zazwyczaj przyklejam je na top jeśli mowa o hybrydach, jednak gdy zdobienie wykonuje lakierami zwykłymi to przyklejam je na klej do tipsów lub na akryl, wtedy na prawdę świetnie się takie ozdoby trzymają, a nie mam żadnego problemu potem z płytką paznokci bo są zabezpieczone bazą i lakierami, więc śmiało korzystam z takiego rozwiązania. Ozdoby oczywiście są wielokrotnego użycia, do puki nie zejdzie z nich kolor myślę, że nie ma sensu ich wyrzucać po jednym czy dwóch użyciach. Oczywiście przeszkadzają one trochę w codziennym życiu bo są duże i 3D, ale na wakacje czemu by nie :) Najbardziej odstającą ozdobą jest uroczy żółwik, muszelki mi osobiście w ogólne nie przeszkadzają.
Ja Wam bardzo polecam te ozdoby, są dobrej jakości, nie ściera się z nich kolor, po kilku użyciach nadal są w dobrej formie :P

Cena: $5.51, jak na tyle ozdób to myślę że cena nie jest wygórowana. Znajdziecie te ozdoby tutaj. Ich ID: 21578.


Poniżej macie wymiary każdej z ozdób:
- kotwica 1,0cm x 0,6cm
- konik morski 1,1cm x 0,4cm
- muszla 0,6cm x 0,4cm
- muszla 0,5cm x 0,4cm
-rozgwiazda 0,5cm x 0,5cm
- muszelka ślimak 0,6cm x 0,4cm
- muszelka ślimak  0,6cm x 0,4cm
- syrenka 1,3cm x 0,5cm
- muszelka  0,5cm x 0,5cm
- rozgwiazda 0,5cm x 0,4cm
- żółw 1cm x 0,6cm



+ zdobienie


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Jak Wam się podobają te ozdoby?
Zaszalałybyście z takimi ozdobami, czy raczej są nie w Waszym stylu?

23 komentarze:

  1. Piękne :) szczególnie syrenka i kotwica mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ładnie, raz na jakiś czas bym ozdobiła paznokcie nimi, bo jak piszesz są duże i przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest fajny, ale pewnie na co dzień mało praktyczne takie ozdoby :/ bała bym się, że gdzieś zgubię :p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdobienie, ja na razie tylko maluję swoje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kotwica przepiękna :) Ale jak napisała poprzedniczka - są strasznie niepraktyczne ;( Chociaż na urlop, czy wyjazd to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą karuzelę i planowałam zrobić coś z żółwikiem bo jest taki słodki <3 ale może pomęczę syrenkę :D Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, fajnie wyglądają, ale faktycznie na co dzień mało praktyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Są śliczne, już jakiś czas temu wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ozdoby są śliczne, świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło, czasem mogę tak zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółwik jest świetny :) podobają mi się takie ozdóbki,ale rzadko noszę bo i tak zaraz mi odpadają

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj żebym ja miała cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takich ozdób nie stosuję, ale przyznam, że są naprawdę bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne :) Myślę, że jeśli dobrze dobrać rozmiar (żeby się nie zaczepiały o wszystko) to i na co dzień się nadadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie by wyglądały u stóp...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudnie prezentuje się ten żółwik ! Bardzo mi się podobają takie ozdóbki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownie ozdobiłaś te paznokcie! Piękne, wakacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń

:)