piątek, 27 listopada 2015

Szampon IL SALONE MILANO mythic shampoo- recenzja :)

Cześć, zapraszam dziś na recenzje szamponu mysthic shampoo z IL SALONE MILANO, który testuje już od jakiegoś czasu. IL SALONE MILANO to profesjonalna fryzjerska marka prost z Włoch.


Opinia: Szampon znajduje się w plastikowej butli, o przyjemnej grafice, o pojemności 500ml lub 1000ml (wraz z pompką). Jest przeznaczony do włosów normalnych i suchych. Ja zazwyczaj nie mam problemów z doborem szamponów, większość się u mnie dobrze sprawdza, niektóre jednak wywołują łupież i plątanie włosów. 
Ten szampon ma przepiękny zapach, moim zdaniem pachnie jak perfumki C-Thru, od razu mi się z nimi skojarzył, co najfajniejsze pozostaje on przez długi czas na włosach. Jak dla mnie duży plus. Ja posiadam długie włosy i u mnie dwie pompki są wystarczające, aby dobrze doczyścić włosy. Szampon delikatnie się pieni, nie podrażnia mi tak oczu jak np. Fructis z Garniera. Jest znacznie przyjemniejszy w użyciu.
Od czasu gdy go używam nie zauważyłam, aby wznowił mi się łupież, głowa nie swędziała, obyło się bez podrażnień oczu.  Włosy po umyciu nim nie były przesuszone niż bardziej, nie plątały się,  nie był też oblepione w żaden sposób, nie puszyły się. 
U mnie włosy fajnie trzymają świeżość po nim tak 3 dni spokojnie bez mycia mogę chodzić, bo włosy nie wyglądają na przetłuszczone. Jak najbardziej mogę go Wam polecić bo u mnie super sie sprawdza, bardzo go lubie, tym bardziej taka pojemność starczy mi na wiele wiele użyć :)


Formuła oparta na proteinach mleka, która dokładnie oczyszcza włosy i przywraca im  naturalna miękkość.

Cena: 44,99zł za 1000ml. Produkt ten dostępny w drogeriach Rossman.

IL SALONE MILANO to marka najczęściej wybierana przez najlepszych  fryzjerów od niemal 40 lat. W latach 80-tych ubiegłego stulecia zachwycono się produktami IL SALONE MILANO w najlepszych salonach fryzjerskich we Włoszech i w krótkim czasie marka podbiła wiodące salony fryzjerskie na całym świecie. Obecnie ponad 300 tysięcy profesjonalistów nadal wybiera formuły IL SALONE MILANO oferując swoim klientom sprawdzoną jakość i doskonałe rezultaty. Od teraz Polki mogą cieszyć się jakością profesjonalnych produktów w zaciszu własnego domu.

Profesjonalne rozwiązania wreszcie na wyciągnięcie ręki!





Skusicie się na niego? 

8 komentarzy:

  1. Mam ten szampon i odżywkę :) Jeszcze ich nie używałam, ale ich składy mnie trochę rozczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z nim jeszcze. Może u mnie tez fajnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jak dziewczyny u góry - niestety nie znam produktu ani marki

    __________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć , że jest w rossmannie, ja otrzymałam szampon i balsam tej marki ale przekazałam mamie do testów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ale brzmi zachęcająco. Podobają mi się aplikacja szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności jeszcze z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń

:)