poniedziałek, 23 listopada 2015

Delikatne zdobienie z hybrydą 140 Little Stone + srebrny kawior z LadyQueen

Zapraszam na kolejne zdobienie hybrydami Semilac oraz recenzję kawioru z  LadyQueen.com. Dziś stylizacja pomysłu mojej mamy, moim zdaniem ładnie wyglądały by nawet na ślub. Bardzo szybkie w wykonaniu, a wyglądają uroczo.


Opinia: Kawior znajduje się w małym, plastikowym pojemniczku, do wyboru jest także opcja złota. Kawior ma  wielkość 1mm, czyli są to bardzo małe srebrne kuleczki, których od dawna szukałam. Wybrałam je bo miałam pomysł że użyję ich do zdobień z motylkami, ale fajnie też wyglądają jako środki kwiatów czy nawet lampki na choince :) Bardzo łatwo je przykleić na paznokieć choć w moim przypadku jak je przyklejam na bazę hybrydową to lubią szybko się ześlizgnąć więc trzeba szybko działać, są tak małe że można je wtopić w lakier nawierzchniowy w przypadku gdy malujemy zwykłymi lakierami. Po pomalowaniu topem nie matowieją, długo się trzymają.


Mi bardzo się spodobał i przydał nie w jednym zdobieniu. Bardzo polecam!
Cena: 4,51$, dostępne tutajW zakładce Nail Art znajdziecie więcej różnych ozdób do paznokci :)

Użyłam:
- 140 Litte Stone
- 032 Biscuit
- Base Semilac
- Top No Wipe (recenzja)
- cyrkonie różne rodzaje
- sypki brokat srebrny



Inne zdobienia lakierami Semilac:

Poprzedni produkt od LadyQueen:
- beznynowe cyrkonie 

A dla Was mam cupon na zakupy: 15% Cupon Code: NSAX15


I co powiecie o takim zdobieniu?

21 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś ten serdeczny paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie ;)
    Pozdrawiam serdecznie Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba:) Elegancko i z klasą to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie, a nie miałaś problemu z odpadaniem kawioru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam powyżej przy aplikacji miałam czasem problem, ale tak to nic nie odpoada jeśli sie dobrze je doklei :) na tych zdjęciach mają już tydzień :D

      Usuń
  5. Bardzo pięknie wyglądają te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie to wygląda:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło ciekawie, ja jednak nie mam cierpliwości do kawioru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te zdobienie. Kawior wszędzie widziałam na całym paznokciu i to mi się nie podobało :/ Pozwolę sobie skopiować Twój pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, subtelny manicure, uwielbiam taki :)) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł, wygląda to bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię za te zdobienia na Semilacach <3 Czytałam też o topie no wipe i postanowiłam, że kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne zdobienie! :) Twoja mama miala swietny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń

:)