wtorek, 17 września 2019

BORN PRETTY Fluorescence Neon Gel Polish

Cześć, dziś kolejna recenzja produktu z BornPrettyStore.com , tym razem chcę przedstawić Wam lakier fluorescencyjny. 


Do wyboru jest aż 12 rożnych kolorów z tej serii, ten który mam ja to pomarańcz o numerze BP-FG06 Obscurity. W buteleczce znajduje się 6ml produktu. Na paznokciach akurat widnieją trzy cienkie warstwy, bo jest dosyć taki żelowy i trochę nierówno pokrywał paznokcie. Jest to piękny kolor, choć dla mnie trochę za mocny i postanowiłam zrobić zdobienie w macie, na poniższych zdjęciach macie obie wersje. 
Pod lampką LED rzeczywiście fajnie zmienił kolor na bardziej błękitny, ale szczerze mówiąc to nie zauważyłam nosząc go jakiejś zmiany na przykład w ciemności, zachowywał się jak normalny lakier. Dobrze się nim malowało, bez zastrzeżeń trzymał się dwa tygodnie, moim zdaniem zarówno dobrze wygląda w blasku jak i w macie.

Oprócz, że jest fajnym kolorem to nic nadzwyczajnego w nim nie zauważyłam, dla miłośników neonowych kolorów ta kolekcja będzie super, ja jednak wolę coś bardziej stonowanego :)


Znajdziecie go tu- klik. Cena to $3.99, obecnie w mega przecenie $1.88.



Podoba się Wam takie zdobienie?
Mieliście styczność z takimi lakierami?

1 komentarz:

:)