czwartek, 9 stycznia 2020

Christmas L006 Stamping Plate by BornPrettyStore | wzorek :)

 Hej, dziś recenzja płytki do stempli z BornPrettyStore.com , mam małe opóźnienie w dodawaniu postów, ale i tak wstawie może będziecie chcieli ją sobie zamówić na kolejną zimę :) Obecnie nie jest już dostępna bo się wyczerpała ich ilość na stronce, dlatego też nie wstawiam do niej żadnych linków.


Płytka składa się z 14-stu przepięknych, zimowych wzorów na całą płytkę paznokcia, jest na niej urocza wiewiórka, jelonek, ale także moje ulubione wzory śnieżynek czy choineczek. Jest dużo takich wzorków, które można pokolorować po odbiciu na paznokieć jakimś dowolnym kolorkiem. I poniżej znajdziecie właśnie tego typu zdobienie. Jej nazwa to Christmas- L006. Płytki Born Pretty wręcz uwielbiam, bo są na prawdę rewelacyjne wykonane, wzory rewelacyjnie się przenoszą na stempel i dużym plusem jest oczywiście taka biała nakładka z tyłu blaszki, dzięki temu nie ma ostrych krawędzi, jak w niektórych płytkach do stempli. Ja jestem z niej bardzo zadowolona, tej zimy dosyć często z niej korzystałam i na pewno za rok także będzie często używana :)


I zdobienie ze wzorkiem z tej płytki macie poniżej. Wybrałam urocze czapeczki mikołaja, pomalowałam je w środku białym z Indigo i tą samą czerwienią, którą użyłam do reszty pazurków czyli Classy Sassy z Indigo.




Recenzje płytek z BPS:
- Floral BPX-L017

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

3 komentarze:

:)