piątek, 17 stycznia 2020

Cyrkonie, kryształki i inne ozdoby z BorbPrettyStore :) + zdobienie

Hej :D Dziś wracam z recenzją i przedstawieniem Wam ozdób 3D z BornPrettyStore.com , zaszalałam tym razem i skusiłam się na nieco większe ozdoby, które zawsze mnie kusiły, ale jakoś zazwyczaj wybierałam małe cyrkonie, nie tym razem :D


W słoiczku znajduję się mnóstwo przeróżnych ozdób, mają różne kolory, różne wzory i różne rozmiary, po na prawdę drobniutkie, po takie co szczerze mówiąc trochę mnie przerażają :P Na stronie mamy do wyboru aż 29 innych słoiczków do wyboru, każdy się od siebie różni, mi jakoś wpadł w oko ten z numerem #15. W nim znajdują się drobne kamyczki czerwone, fioletowe i złote, parę większych błękitnych diamencików, kilka kształtów płaskich złotych ozdób (jak krzyż, diament) i dwa potężne ozdoby jeden złoty matowy w kształcie łezki oraz przepiękny granatowy diamencik, który od razu jakoś tak skojarzył mi się z naszyjnikiem Rose z Titanica :P
Spory czas spędziłam na rozkminianiu w jaki sposób je wykorzystać. Wpadłam na pomysł bardzo prosty jak możecie zobaczyć poniżej. Od razu skojarzył mi się ten manicure z ametystem <3
Przykleiłam że na bazie proteinowej i rewelacyjnie się trzymały przez cały czas, ja też zmieniam stylizacje na paznokciach co dwa tygodnie, więc u mnie taki czas się trzymały. 


Cena: $2.99, ID: 46418, znajdziecie je tu- klik.


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:



- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Spodobały się Wam? 

3 komentarze:

  1. Very pretty stones and love your nails :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne, idealne nie tylko na paznokcie ale mysle, ze fajnie sprawdza sie w makijazu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno nie używałam tak dużych ozdób, ogólnie ostatnio rzadko korzystam z ozdób :)

    OdpowiedzUsuń

:)