wtorek, 8 grudnia 2020

Lakier ciemna śliwa hybrdowy z BornPretty :)

 Witajcie :) Zapraszam na manicure z użyciem nowej hybrydy od BornPrettyStore :)


Lakier ma pojemność 6ml, na stronie można wybrać spośród 42 różnych kolorów, ten który ja wybrałam to PS12. Na stronie wygląda jakby był taką bardzo ciemną śliwą, i też jest ale zdecydowanie ma więcej malinowych tonów w sobie. Pierwsza warstwa totalnie nie przypominała tego koloru aż się zdziwiłam bo był właśnie taki malinowy. I jak ma na prawdę świetną kremową konsystencję, to na manicure poniżej możecie go zobaczyć jak wygląda po trzech warstwach. trzy dlatego że dosyć ciężko było nim pokryć ładnie paznokieć tym bardziej przy skórkach tak, aby nie było żadnych prześwitów. Ja jestem na tym punkcie wyczulona dlatego też dołożyłam tą jedną cienką warstwę.

Nie było z nim żadnego problemu jeśli chodzi o utwardzenie, jak na mocny kolor 30sek było wystarczające. Niesamowicie mi się podoba w macie jak i błysku. Jest piękny! <3 Zdjęcie pierwsze najbardziej oddaje ten kolor, ciężko go złapać przy sztucznym oświetleniu.

Cena: $5.29 za 6ml. Znajdziecie go tu- klik. Jego ID: #49224.

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

4 komentarze:

:)