środa, 9 grudnia 2020

Śnieżynkowe szaleństwo ze stemplami Nicole Diary L-32 :)

Cześć :) Kolejny post i kolejna płyteczka do stemplowania :) Tak, tak też z mojej ulubionej strony BornPrettyStore <3

Płytka pochodzi od marki Nicole Diary L-32. I jest to moja najbardziej śnieżynkowa płytka jaką posiadam. Czemu? Sami spójrzcie :) Znajduje się na niej około 50 różnych ciekawych wzorów typowo ze śnieżynkami. Niektóre z nich są z dodatkiem geometrycznych kształtów, niektóre jakby z takim szronem wokół nich (tak przynajmniej mi się to kojarzy) a inne to takie typowo pojedyncze śnieżynki. No jest w czym wybierać. Jest ogromy wybór, dlatego możemy być kreatywni i coś fajnego i oryginalnego z nich stworzyć! :) 

Ogólnie większość bardzo ładnie transferuje się na stempel, z kilkoma miałam niewielki problem, ale może to też błąd odpowiedniego użycia karty, czy lakieru, który używałam. minusem też są dosyć ostre krawędzie z każdej strony. Ale ogólnie bardzo ją lubię i pewnie jeszcze nie raz w tym miesiącu ja wykorzystam.

Poniżej macie kilka manicurów, gdzie została wykorzystana właśnie ta płyteczka


Cena: $6.99, dobrze poczekać na jakąś promocję :) ID: #50884, znajdziecie ja tu: klik.

 Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

5 komentarzy:

  1. Genialna płytka, od dawna brakuje mi takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ja nigdy tego nie uzywałam.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba miec talent zeby maniciure robic, ja to ile razy próbowałam zrobić jakieś fajne paznokcie i mi nie wychodziło :P

    OdpowiedzUsuń

:)