wtorek, 10 marca 2015

Mint&Diamonds | DiamondCosmetics

Cześć :) Mam dziś dla Was propozycję stylizacji paznokci "na bogato", pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ale efekt mi bardzo się podoba więc chciałam się nim z Wami podzielić :)

 Użyłam:
- lakier hybrydowy Semilac 022Mint
- base i top coat
- klej do tipsów
- małe diamenciki z BPS.com (o te)
Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Kolor 022 Mint- to przepiękny odcień mięty, który niesamowicie przyciąga wzrok innych, słyszałam mnóstwo komplementów na temat tego koloru od kiedy pomalowałam nim paznokcie. Idealny na zbliżającą się wiosnę, czy lato już mam kilka pomysłów na wakacyjne zdobienia z tym kolorkiem :D Potrzebuje do ładnego pokrycia dwóch cienkich warstw, a dzięki warstwie topu przepięknie się błyszczy ! Zdecydowany ulubieniec <3



Inne zdobienia z lakierami Semilac:
-wiosennie i geometrycznie
- morze i błękit
- złoto&renifery
-bałwanek z kolorem 016 i 037

Podoba się Wam taka stylizacja paznokci? Lubicie miętkę na pazurach??

19 komentarzy:

  1. śliczna miętka :) i Twoje paznokcie też - zazdroszczę tej długości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kształt paznokci i zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. boski efekt, jak najcudniejsza ozdoba jajek Faberge,jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są Twoje pazurki<3 ja jeszcze mięty nie mam, ale może niedługo się to zmieni ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna miętka ;) paznokieć z diamencikami wygląda fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienie i pazurki genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne paznokcie :O Kolor na paznokciach również, mam go w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny odcień lakieru. Co prawda nie przepadam za takimi błyskotkami, ale tutaj wygląda to naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudny ♥ uwielbiam takie kolory, a z diamencikami super się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor i zdobienie!:) podoba mi się:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie paznokcie! :O Cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze takich paznokci to nic tylko zazdrościć:) Świetny kolor lakieru :) Idealny na zbliżającą się wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy się podoba? to zdecydowanie za mało powiedziane! Są piękne, cudowne, wspaniałe, zdecydowanie w moim klimacie. Uwielbiam mięte na paznokciach, a diamenciki tworzą całość doskonałą.

    OdpowiedzUsuń

:)