wtorek, 21 marca 2017

Chameleon Mirror Glitter Powder z Born Pretty :)

Cześć :) Dziś recenzja i zdobienie przy użyciu pyłku multichromowego z BornPrettyStore.com. Od dłuższego czasu miałam ochotę wypróbować tego typu efekt, u wielu dziewczyn widziałam jak fajnie się prezentuje na paznokciach, więc i ja w końcu spróbowałam :)


Mamy 8 różnych kolorów do wyboru, mój to numer 587, królują w nim kolor niebieski i fioletowy, czyli te które lubie najbardziej. Pojemniczek ma pojemność 1g, jest bardzo wydajny, bo wystarczy mała ilość pyłku do jego aplikacji. Super, że pojemniczek ma folię zabezpieczającą, dzięki której wszystko jest czyste. Do każdego z tych pyłków w komplecie dołączony jest taki pędzelek, który ma silikonowy aplikator na końcu, jest bardzo przydatny do nakładania tego proszku. Czyści się go bezproblemowo, ja go przecieram cleanerem i jest jak nowy. Pyłek nakładam zazwyczaj aplikatorekiem do cieni. Pyłek zdecydowanie najładniej moim zdaniem wygląda na czarnym kolorze. Jednak poniżej macie kilka innych przykładów kolorystycznych. Jest to pyłek, który zostawia taką niebieskawą poświatę, w każdym świetle wygląda genialnie! Zdecydowanie manicure z jego udziałem staje się wyrazisty i rzucający się w oczy :) Ja zawsze aplikuje takie pyłki tylko jako jedną warstwę, nie widzę potrzeby dwukrotnie go nakładać, podobnie tylko raz zabezpieczam go topem i super się trzyma, na moich paznokciach nie zauważyłam żeby się ścierał.
Cena to: $9.99 w przecenie można go dorwać nawet za połowę ceny, ID:34832, dostanie go tu- klik. Jest też dostępna opcja pyłku bez tego aplikatora i jest tańsza :)


Użyłam:
-baza Semilac
-top No Wipe
- 031 Black Diamond
-  ten pyłek


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy



Jesteście fankami takiego efektu?

12 komentarzy:

:)