wtorek, 13 listopada 2018

Żelkowy lakier hybrydowy od BornPrettyStore.com

Hej, dziś słówko o lakierze hybrydowym BornPrettyStore.com, kolejny lakier z kolekcji "żelkowej".


Lakier ten jest taki półtransparentny, więc nie kryje on jakoś rewelacyjnie, choć dla tych, którzy lubią takie delikatne, naturalne odcienie będzie idealny. Także dla osób, które nie mogą zaszaleć z kolorem w pracy. Na stronie mamy do wyboru aż 12 odcieni, mój to BP-SP04 Strawberry Mousse,czyli taki typowy delikatny róż. Genialnie sprawdza się dla osób zapracowanych, które chcą trochę zatuszować odrost, bo przy tym odcieniu na prawdę dopiero z bliska widać że manicure ma już kilka tygodni. Bezproblemowo się go nakłada, ładnie się poziomuje, powstaje piękna tafla błyszcząca po jego nałożeniu. Dobrze się utwardza, ani razu mi się nie pomarszczył. Nie zauważyłam aby jakoś szczególnie się brudził, ale to bardziej od top coatu zależy moim zdaniem niż od samego koloru. Ja go bardzo polecam, jak lubicie takie mało kryjące kolory. Bardzo wygodnie się nim maluje pazurki, moim zdaniem nie odbiegają jakością od znanych nam lakierów Semilac czy Indigo.


Najczęściej u mnie się sprawdza pod różne zdobienia, gdzie to zazwyczaj na jednym paznokciu coś tam majstruje i lubię mieć pod wzorek jasny kolor. Taka miła alternatywa do białego koloru, który non stop używałam do tej roli. Niżej zdjęcia paznokci nadbudowanych tym lakierem, powiem Wam, że też super się sprawdził w tej kwestii, może nie do końca ładnie to wygląda bo pigment jest nierówno rozłożony bo tam gdzie jest apex oczywiście jest więcej lakieru, ale chciałam wypróbować czy się da to wykonać i jestem miło zaskoczona :)

Cena to $3.99, dostępny tu- klik. A jego ID: 43158.


A tutaj zbudowałam paznokcie tym lakierem:

Przy tej stylizacji był użyty pod motylka w wersji matowej:


wtorek, 6 listopada 2018

Nowe testy ;D

Witajcie, chciałam dziś tylko pokazać Wam co będę testować w najbliższych tygodniach. Biore udział w testach produktów do manicure z portalu o-you.pl.
Co to dokładnie będzie?- lakier hybrydowy marki Claresa, klej na rany Liquid Skin oraz pilniczek 100/180 Stylistic. Totalnie nowe produkty jak dla mnie bo nie znam ani jednego produktu, najbardziej ciekawi mnie ten klej :) Recenzje już niedługo.



Znacie któryś z tych produktów?

czwartek, 18 października 2018

Halloween nail art| Clown

Cześć, bez dłuższego wstępu, chciałam przedstawić Wam moja propozycję zdobienia pazurków na Halloween :D Miało wyjść strasznie, ale chyba coś nie do końca wyszło hehe :P


Użyty został:
- baza budująca z BornPrettyStore
- top Tip Top Indigo
- 031 Black Diamond Semilac
- 096 Starlight Night, Semilac
- 028 Classic Wine, Semilac
- pędzelek do zdobień 004, Indigo
- biały 003 z Cuccio


Robicie jakieś zdobienie Halloweenowe?

środa, 10 października 2018

Lakier budujący od BornPrettyStore.com


Cześć :D Przedstawić chcę Wam dzisiaj dosyć fajny produkt, a będzie to lakier hybrydowy budujący ze sklepu 
Testowałam już kilka produktów podobnych do tego czy to z Semilac, Neonail czy Indigo, więc tym bardziej ciekawa byłam jak on się sprawdzi.



Lakier przychodzi do nas ładnie zapakowany w kartonik, sama buteleczka jest dosyć prosta, biała ze złotawą zakrętką. Co do pojemności to jest to 6ml produktu. Pędzelek jest fajny w aplikacji, bo nie jest ani za szeroki ani za szorstki.
Jest bardzo podobny do bazy proteinowej, gęsty, ale super poziomujący się, można utworzyć nim piękny apex. Produkt dobrze utwardza sie zarówno w UV jak i LED-owej lampce. Nie piekły mnie pazurki jak zawsze w przypadku żelu, więc też plus :) Super się piłuje, dosyć łatwo, nie trzeba się namęczyć. Utrzymuje się podobnie jak żel, nie widzę żadnej różnicy tak na prawde. Pod manicure hybrydowy, gdzie chcecie sobie nadbudować pazurek jest idealna. Bardzo ją polecam! :D

Poniżej możecie zobaczyć delikatnie nadbudowane pazurki, nie patrzcie na samą (zniszczoną) płytkę paznokciową :P

Cena to $4.99, dostępny tu -klik. A jego ID: 43182.


poniedziałek, 1 października 2018

Top matowy od BornPrettyStore oraz zdobienie :)

Cześć :) Dzisiaj recenzja i piękne zdobienie z użyciem matowego Top Coatu z BornPrettyStore.com.



Produkt ma pojemność 6ml, obecnie jest w promocji $3.59, firma wyszła teraz z coraz to większą ilością produktów własnej marki tak właśnie jak ten top coat. Przychodzi do nas w ładnym kartoniku, na którym widnieje także skład. Grafika mi się bardzo podoba, bo króluje biel ze złotem, tak samo na samej buteleczce topu. W porównaniu n przykład do znanej marki Indigo tutaj żadna farbka nie schodzi i aplikator nadal ładnie się prezentuje i ładnie połyskuje na złoty odcień.
Co do samego produktu to jest dosyć standardowej konsystencji, łatwo nim równomiernie i bez smug pokryć paznokcie, utwardza się dobrze w lampie UV jak i LED. Nie trzeba go już przecierać po utwardzeniu, bo jest typu No Wipe.
Utrzymuje długo ten porządany matowy efekt, ja zazwyczaj zmieniam manicure co 2 tygodnie i na prawdę dobrze wygląda po tym czasie. W przypadku bardzo jasnych odcieni delikatnie jak to w przypadku takiego typu wykończeń delikatnie się brudzi.
W porównaniu do matowego lakieru NCnails, gdzie efekt był praktycznie zerowy to ten zasługuje na wysoką ocenę, jeśli używaliście matowego lakieru z Indigo to jest bardzo podobny.
Osobiście bardzo go polecam! :)

Cena to $3.99, dostępny tu- klik. A jego ID: 43152.

Do zdobienia został użyty lakier hybrydowy Indigo "City of Angeles", czarna pasta i top matowy Born Pretty Store.



Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:



Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Lubicie matowe wykończenie?

niedziela, 23 września 2018

Flakes holo z BornPrettyStore| Zdobienie z motylkiem :)


 Hej :) Dziś kolejna recenzja pyłku do paznokci wraz ze zdobieniem ze sklepu BornPrettyStore.com, tym razem wybrałam flakes, bo mało ich mam w kuferku, a czasem mam ochotę na tego typu efekt :)


Płatki przychodzą do nas jak większość różnych pyłków w takim plastikowym odkręcanym pojemniczku wraz z takim zabezpieczeniem przed wyfrunięciem ich z niego :P jeśli chodzi o pojemność to jest tam 1g produktu.
Producent na stronie pisze, że należy je aplikować na nie utwardzony kolor, ale moim zdaniem lepiej to wygląda jak jednak się utwardzi kolor i na tą lepka warstwę dopiero się je naniesie. Ja zazwyczaj używam pędzelka takiego do wzorków bo jest dokładny, czasem takiego aplikatora silikonowego jeśli chce nałożyć go na całość paznokcia, dobrze też się spisze w tej roli pędzelek wachlarzyk. W tym zdobieniu nałożyłam je na odrobinkę nieutwardzonego topu.  Błyszczą się na holo, super połyskują w każdym świetle.

Do poniższego zdobienia wykorzystałam lakier z Neess "Pole lawendy"- (klik recenzja)
A pyłek tak się prezentuje na pazurkach:


Cena to $1.99, dostępne tu- klik, a ich ID: 43681.

czwartek, 23 sierpnia 2018

Oceaniczne ozdobienie :D!

Zapraszam dziś na zdobienie z muszelkami 3D, ostatnio dodawałam też ich recenzje, możecie spojrzeć tu- klik.  Są one ze sklepu BornPrettyStore.com:D Dajcie znać co o nim sądzicie :)


Cena to: $2.99, a ich ID: #42728, dostępne tu- klik.

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


niedziela, 12 sierpnia 2018

Stożkowy frez z BornPrettyStore.com- daje radę?

Cześć, dzisiaj nietypowo bo zapraszam na recenzję frezu ze sklepu BornPrettyStore.com, teraz bez frezu ani rusz, nie wyobrażam sobie manicure bez frezowania. Bardzo byłam ciekawa jak się sprawdzi taki z chińskiej stronki, bo muszę Wam powiedzieć mam jeden do ściągania żelu z aliexpress i jest rewelacyjny, więc miałam spore oczekiwania co do tego frezu.


Zamówiłam go z przekonaniem, że posłuży mi on do ładnego wyfrezowania żelu tam w okolicy skórek, widziałam kilka razy jak szybko można zrobić nim fajny efekt bez większego piłowania żelu. Co się okazało dosyć średnio on ścierał cokolwiek. Na stronie ogólnie nie pisze do czego go można przeznaczyć, więc też nie mówię, że jest do kitu. Sprawdza się do wyfrezowania skórek, fajnie można nim dotrzeć w każde miejsce przy wale pazokciowym dzięki jego kształtowi.

Mamy do wyboru 3 dostępne kolorki tego frezu, mój czyli srebrny, niebieski i taki tęczowy, gdzie za te kolorowe trzeba dopłacić $1.50, więc jeśli komuś nie szkoda kasy a chce mieć fajnie wyglądający frezik to śmiało można sobie wybrać któryś z nich :D Ja postawiłam na klasykę. Pisze, że jest zrobiony z węglika wolframu.

Cena to: $7.89, jego ID: #41700, dostępy tu- klik.


Używacie frezów?