poniedziałek, 28 lipca 2014

Paznokciowy Team wzorek nr.10 (21.07-3.08)

 Hejo hej! Czas na mój ulubiony post co dwu tygodniowy, czyli wzorek z Paznokciowego Teamu, do którego wciąż możecie dołączyć jeśli macie ochote! Tym razem będzie to wzorek dość wakacyjny, jeden z moim ulubionych, malowanych już nie raz :) Jakoś w tym dniu nie miałam zbytnio weny twórczej i postawiłam na zwykłe ombre.

Użyłam:
- farbka akrylowa różowa OUMAXI #3
- farbka akrylowa biała OUMAXI #4
- farbka akrylowa czarna OUMAXI #12
- pędzelek z BPS.com (recenzja)
Celia 4w1 Nail Expert fast dry Top Coat
gąbeczka
- kryształki

Inspiracja:
wakacyjne palmy!




Prace innych możecie zobaczyć- tutaj :)

Malowałyście kiedyś na swoich pazurkach palmy??

37 komentarzy:

  1. Jak ja lubię oglądać to co robisz na swoich paznokciach,jesteś dla mnie inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam lewe rece co do malowania paznokci ;) palmy wyszly swietnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda świetnie, aż myślałam, że to naklejki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekaj ty to SAMA malowałaś? Myślałam, ze to stemple :O

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te palmy <3 mam nadzieję, że i ja dojde kiedys do takiej wprawy i będę tworzyła takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Palmy są boskie! Muszę spróbować takie sobie namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wakacyjny wzorek! drink z parasolką w dłoni dopełniłby całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne palemki Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, taki wietrzny zachód słońca w Afryce, sorki, to moje skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega letnie pazurki :D Palemki wyszły świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jakie świetne palemki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie palemki nigdy jakoś ładnie nie wychodzą, nie lubią mnie po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale talent:) Wolę nie myśleć jakby wyglądały w moim wykonaniu:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie! :) Jak dla mnie jedne z ładniejszych palemek jakie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, ale super Ci to wyszło!
    Nie miałam nigdy na pazurkach palemek i pewnie nigdy miała nie będę, bo jestem beztalencie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym umieć tworzyć takie cuda na paznokciach - niestety brak mi talentu ! Dlatego podziwiam takie osoby jak Ty !

    ___________________________________________________
    A u mnie ?
    Dziś i jutro można wygrać 3-miesięczną kurację Priorin Extra !
    Zapraszam do wzięcia udziału !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne paznokcie, urocze plamy ale kolorek bardziej mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, jeśli to u Ciebie wynik braku weny to ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Też chcę takie fajne wakacyjne mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomba! Urocze są te palemki! ;))

    OdpowiedzUsuń

:)