wtorek, 6 marca 2018

Chameleon Flakes | BornPrettyStore

Cześć :) Dziś zapraszam na recenzję i manicure, z użyciem chameleon flakes, które dostałam w ramach współpracy z BornPrettyStore.com, mają oni dosłownie wszystko co można sobie tylko wymarzyć jeśli chodzi o świat Nail Art!



Na stronie dostępnych jest 4 kolory do wyboru, mój to #1.
Płatki te mienią się na kilka różnych kolorów, najbardziej w oczy wpada taka różowo-fioletowa poświata, ale można też zaobserwować złoty i pomarańczowy kolor. Można je zamówić w dwóch pojemnościach 0,2g oraz 0,5g, na stronie fajnie jest pokazane ile to dokładnie produktu w słoiczku. Tymi pyłkami można uzyskać dwa efekty jak producent zaznacza. Jeden z nich to flakie effect, czyli taki jak możecie zobaczyć na poniższym zdobieniu. A drugi, czyli mirror effect, gdzie całość paznokcia jest nimi pokryta tak, że nie ma żadnych prześwitów. Do tego efektu nakładamy te płatki aplikatorkiem, który jest dołączony do nich, na wcześniej utwardzony top No Wipe i wcieramy, a potem znowu zabezpieczamy całość top coatem :)

Fantastycznie dodają każdemu manicure innego wyrazu, idealny dla sroczek :)


Cena to: $2.59, dostępne tu- klik, ich ID: 41970

Tutaj możecie zobaczyć go na czerwonym kolorze. Wybaczcie odrost, ale aby dłużej ponosić jedno i to samo zdobienie zawsze coś w nim zmieniam aby nie było nudy i właśnie postanowiłam do tego wiosennego zdobienia dodać te płatki. Wydaje mi się, że extra spełniły swoją rolę :) 



Co o nim sądzicie? Podoba się Wam?

12 komentarzy:

  1. ale daje czaderski efekt 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe urozmaicenie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiałabym tego ładnie zaaplikować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt jest bardzo ciekawy choć mnie wyjątkowo zachwyca kwiatek na białym tle

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kupic, efekt jest zniewalajacy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te platki i bardzo lubie efekt jaki daja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te flejki! Na białej bazie, kolorowej i na czarnej! Sama nie wiem w jakiej wersji podoba mi się najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie błyskotki na paznokciach!! :) wyglądają naprawdę fajnie :) ja jestem trochę antytalencie i ograniczam się do zwykłych kolorów :D Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

:)