Obserwatorzy

środa, 12 września 2012

Płyn evo2lution oraz masło do ciała Joanna :D


Hej, już dawno nie było notki,bo jakoś tak nie mam teraz czasu na to,ale dziś przygotowałam dwie recenzje produktów: płyn wielofunkcyjny do czyszczenia i przechowywania soczewek oraz masło do ciała z Joanny. Ostatnio,także udało mi się dostać do testów produktów firmy Novaclear, jak widziałam to sporo z Was też będzie je testować-już sie nie moge doczekać przesyłki.

Płyn evo2lution
Opis: Wielofunkcyjny płyn evo2lution jest aseptycznym buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych. Dzięki evo2lution poczujesz świeżość tlenu na swoim oku. evo2lution to rewolucja wśród płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Jeszcze lepsze czyszczenie soczewek i eliminowanie drobnoustrojów i osadów białkowych zapewnia największy poziom higieny soczewek, czyli zdrowsze oczy.Płyn do soczewek evo2lution zawiera tylko najpotrzebniejsze składniki gwarantujące czystość soczewek, ich dezynfekcję oraz zdrowie i nawilżenie oka, higienę soczewek.


Opinia: do testów dostałam dużą butlę 360ml wielofunkcyjnego płynu do pielęgnacji I przechowywania soczewek kontaktowych. Dopiero od niedawna zaczęłam używać soczewek,jakoś zawsze miałam taki z nimi opór,bałam sie tego zakładania I zdejmowania ich.Teraz używam soczewek miesięcznych I jak na razie miałam płyn z BioTrue,więc fajnie się złożyło że dostałam ten płyn do testów. W paczuszce znalazłam małe,podręczne lusterko oraz płyn+pudełeczko do przechowywania soczewek. Płyn sprawdził się bardzo dobrze, jest łagodny i nie podrażnił moich oczu,a są one bardzo wrażliwe. Soczewki wymoczone w tym płynie były czyste , zdezynfekowane i odświeżone. Dobrze radzi sobie z pozostałościami makijażu oraz dobrze usuwa osady i zanieczyszczenia. Pojemniczk jest wygodny i oznakowany,w przeciwieństwie do tamtego co miałam. Buteleczka ma super dozownik,co na pewno ułatwia dozowanie płynu i staje się to bardziej higieniczne. Jak najbardziej moja opinia jest pozytywna na temat tego płynu.

Cena: 21,99zł za 360ml
Skład: EDTA, HPMC, PHMB 0,0001%, D-Glucitol, Poloxamer 407, chlorek Sodu, Kwas Borowy, Boran sodu, Woda.
Data ważności: są to 24 miesiące lub 3 miesiące od otwarcia
Pojemności: 80ml,120ml,360ml,500ml.
Więcej informacji: http://www.kontaktowe.pl/index.php



Masełko do ciała (odżywcze) Joanna

Opinia: Do przestestowania od serwisu bangla.pl dostałam masełko odżywcze o zapachu słonecznika,kompletnie nie spodziewałam się takiej przesyłki bo zapomniałam zajrzeć i sprawdzić czy udało mi się zakwalifikować do testów tak więc miałam niezłą radochę. Moje masełko jest przeznaczone dla suchej skóry i zawiea olej z pestek słonecznika i kompleks witaminowy oraz 5% masła SHEA. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy ani o takim zapachu więc byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi.Po otwarciu ukazał mi się produkt wypełniony po brzegi opakowania,jednak jak zrobiłam taki swój teścik,czyli włożyłam parę razy palec w różne miejsca, zauważyłam,że jednakaż tyle tego masełka nie ma w opakowaniu po prostu tak mi się ta konsystencja ułożyła w pojemniczku.Co do zapachu to bardzo mi się spodobał,bardzo miły,delikatny,mi jak i mojej mamie się spodobał :)



Jeżeli chodzi o konsystencje to jest gęsta,zbita,po wsadzeniu palca w masełko ten otwór pozostaje,nie zlepia się.Pomimo swojej gęstej konsystencji jest bardzo łatwo rozsmarować produkt po ciele,także czas wchłaniania nie jest długi,masełko nie pozostawia po sobie tłustego filcu. Po nałożeniu na skóre jest wyczuwalny delikatny zapach. Masełka używałam codziennie po kilka razy w ciągu dnia,czasem do posmarowania moich suchych rąk oraz po kąpieli,i jak dla mnie masełko bardzo dobrze sobie radzi w nawilżeniu skóry. Na pewno mogę stwierdzić że po zastosowaniu skóra jest miękka,odżywiona,nawilżona,co do jej jędrności i elastyczności to jak na razie nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów.
Moja ogólna opinia na temat masełka jest jak najbardziej pozytywna,polecam,bardzo dobry produkt do codziennej pielęgnacji.Dziękuje serwisow bangla.pl oraz firmie Joanna,za możliwość przetestowania tego produktu.
Cena:ok. 10zł za 300g
Ocena:10/10

Pozdrawiam :* :)

9 komentarzy:

  1. dzięki :D bardzo podoba mi się Twój blog, bo można zobaczyć, co polecasz a co nie i to jest fajne i nie trzeba kupować w ciemno kosmetyków. oczywiście zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdy komentarz i każdą obserwację http://seconddiffrentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to masełko. Podoba mi się konsystencja i zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. recenzję płynu pominęłam, bo na razie nie zapowiada się żebym miała mieć problemy ze wzrokiem, a tym samym żebym musiała używać takiego produktu.
    co do masełka to nie miałam okazji go jeszcze poznać. z Joanny miałam już kilka produktów, ale nigdy nie był to krem/ balsam/ masło. niedługo skończy mi się moje masło z Galanei więc jeśli trafię na to to może i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj do mnie dotarł ten płyn do testów;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkie masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam z nim do czynienia :>

    OdpowiedzUsuń

:)