sobota, 22 października 2016

Naklejki wodne BPY39- kwieciste i liściaste wzory

Hej :) Zapraszam na kolejne zdobienie i recenzję naklejek wodnych z BornPrettyStore.com.



Arkusz jest wymiarów: 8cmx10,5cm. Naklejki pochodzą z kolekcji Born Pretty, co zauważyłam to są większych rozmiarów niż wszystkie poprzednie które miałam możliwość testować. Duży plus dla osób, które mają szerszą płytkę paznokciową. Znajdują się na nim wzory kwiatowe i liściaste, tak naprawdę jest ich aż cztery, gdzie liściaste wzorki różnią się jedynie kolorem. Każdy wzór ma tylko 5 pojedynczych pasków, dla mnie fajnie bo można wypróbować więcej wzorków niż jakby były tylko te dwa jak to jest zazwyczaj. Zapewne taki był zamysł żeby bardziej kreatynie wykonać manicure i pomieszać te wzory. 


Naklejki aplikujemy podobnie jak to w przypadku innych naklejek wodnych, więc zdejmujemy transparentną folię, przycinamy wzór, zanurzamy w wodzie około 15-30 sekund po czym najlepiej wyciągamy za pomocą pencetki i umieszczamy na paznokciu. W przypadku gdy używacie hybryd radzę usunąć cleanerem klejącą warstwę, aby naklejka lepiej przykleiła się do paznokcia. W razie krzywego nałożenia naklejki jest jeszcze opcja aby ją odpowiednio sobie poprawić. 

Ja aplikowałam te naklejki na paznokieć wcześniej pomalowany na biało, ponieważ naklejka po ściągnięciu papierka jest transparentna, a na białym kolorze myślę ten wzór będzie wyglądał najlepiej. Osobiście ja nie przycinam naklejki "na wymiar", czyli pod mój kształt paznokcia tnę je po prostu na małe prostokątny, a gdy już ją nakleję to za pomocą pędzelka zamoczonego w acetonie delikatnie rozpuszczam resztki naklejki które zostały na skórkach, tą metodę lubie najbardziej.
Cena: $2.99, na przecenie można je dostać nawet po $0.99. Dostaniecie je tu- klik

Podoba się Wam to zdobienie?

8 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, robiłam sobie wczoraj świeże hybrydy ale średnio wizualnie mi wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te naklejki! <3 Pięknie się prezentują na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne naklejki na tym arkuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki pięknie prezentują się na tym białym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam kilka szablonów tych naklejek z bps, ale tego wzoru nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają :). Bardzo lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń

:)