wtorek, 29 sierpnia 2017

Paczka od BeautyBigBang :)

Hej, dziś post z przesyłką jaka do mnie ostatnio dotarła. Nawiązałam współpracę ze klepem internetowym BeautyBigBang, w swojej ofercie mają tam przeróżne rzeczy do paznokci, zachęcam Was do przejrzenia ich stronki. Ja wybrałam kilka rzeczy większość to pyłki, niby zamawiałam 4 ale ten jeden nie doszedł za to włożyli oś innego.


Wybrałam:
- chameleon flakes 1A
- shimmer shell powder B-01
- neon powder 07
- peel off tape( nail protector)

Mam także kupon na 10% off: MONSTER90

Znacie ten sklep?

11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co to za pyłki sobie zamówiłaś u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zamówienie, może ta ostatnia płytka jeszcze dojdzie albo to po prostu pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te naklejki ochronne na skórki - takiej formy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamówienie. Ostatnio mam obsesję na produkty do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Widzę, że królują pyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakie pyłki sobie wybrałaś :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu. Jestem ciekawa co to za pyłki.
    :*

    OdpowiedzUsuń

:)