niedziela, 20 sierpnia 2017

Płytka do stemplowania kwiatowa BPX-L017 | BornPrettyStore

Hej, czas na zaprezentowanie kolejnej płytki do stemplowania z BornPrettyStore, na blogu jestem bardzo rzadko, ale związane jest to z kilkoma zmianami w tym okresie. 
Znacie salon Wonderland w Londynie? jeśli nie to zapraszam serdecznie do odwiedzenia, aktualnie tam pracuję, tutaj możecie zobaczyć jakie pazurki dziewczyny wykonują: https://www.instagram.com/wonderland_nails_london


Jak większość płytek z BornPretty ta także nie odbiega jakością do reszty, wzory bardzo ładnie się odbijają, wystarczy mieć napigmentowany i świeży lakier. Na płytce mamy 14 dużych i 7 mniejszych wzorów. Płytka zauroczyła mnie jak zwykle wzorami z różami, mamy ich tu kilka do wyboru. Podoba mi się to, że te płytki przychodzą do nas w tych ładnych kartonikach, mają one coraz to ładniejsze grafiki. Do zdobiena wykorzystałam pierwszy wzorek różany, bo jakoś najbardziej mi się spodobał do koloru jaki już posiadałam na paznokciach :)
Polecam Wam bardzo płytki z Born Pretty, ja je bardzo lubię i teraz chociaż rzadziej ich używam nadal jestem zauroczona wzorami jakie się na nich znajdują!


Cena: $5,99, ID:38740 ,dostępna tu-klik.

Recenzje naklejek z BPS:


Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy



Macie ją w swoich zbiorach?

11 komentarzy:

:)