niedziela, 21 stycznia 2018

202 Grey Brown, Business Line- Semilac

Hej, dzis przygotowałam dla Was zdobienie z kolorem 202 Grey Brown z nowej kolekcji Semilac- Business Line. 


Business Line Grey Brown 202 – szybkie zwroty akcji, nieoczekiwane telefony, ważne decyzje – to wymaga trzeźwości umysłu! Chwilowy spadek mocy? Spokojnie – mamy na to sposób! To sprawdzony kolor kawy z mlekiem, który został zamknięty w kolorze lakieru hybrydowego Semilac Business Line Grey Brown 202! Pomalowanie nim wszystkich paznokci gwarantuje odpowiedni poziom pobudzenia do działania!

Typowy brąz, który powinien znaleźć się w każdym kuferku lakierowej maniaczki. Ja za często nie maluje swoich paznokci w takich kolorach, ale jesienią jak najbardziej sięgam po tego typu kolory. Ten idealny jest na wszelkie okazje. Typowy kolor nude, taka kawa. W buteleczce może wydawać się ciemny, ale na pazurkach ten kolor ładnie wtapia się z kolorem skóry. 
Ja na poniższym zdobieniu wykorzystałam tylko ten kolor w połączeniu z białym i czarnym, aby stworzyć kilka odcieni. Jak widać nie trzeba mieć masy lakierów, aby wykonać ciekawe zdobienie :) Dodałam do tego kilka cyrkonii złotych oraz złote drobinki 037 Gold Disco.


+swatch

Często malujecie swoje paznokcie na brąz?

7 komentarzy:

  1. Hmmm... coś mi nie pasuje w tym kolorze :) jest jakiś taki... ja wiem? nijaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest przepiekny, ale ja mam tyle hybryd, ze nie uzyje ich wszystkich przez najblizsze pare lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, ten tygrys wkomponował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne arcydzieło! Na prawdę świetne zdobienie, mimo że nie przepadam za motywami zwierzęcymi, to doceniam świetną precyzję :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

:)