czwartek, 14 lutego 2019

Poly Extension Gel by BornPrettyStore- recenzja! Vday nail art !

  Ostatnio na rynek weszły nowe produkty do przedłużania/budowania paznokci polygel i właśnie dziś zapraszam na recenzję takiego produktu, który posiadam dzięki współpracy  BornPrettyStore.com :)



Do tego produktu także domówiłam sobie slip solution, jest to taki preparat, dzięki któremu polygel można odpowiednio zaaplikować na paznokieć, bo nie przykleją się do pędzelka i jest bardziej elastyczny. W tubie znajduje się 20ml produktu, do wyboru na stronie mamy 10 kolorów, ja wybrałam taki dosyć naturalny, jasny, mleczny róż BP-01, ale tam jest nawet czarny kolor więc dla każdego coś się znajdzie :D Liquid nie ma nieprzyjemnego zapachu, praktycznie jest bezzapachowy. Powiem Wam, że nie tak prosto jest zbudować apex tym produktem jak myślałam na początku. Trochę walczyłam, bo ciągle paznokieć wychodził mi płaski a takich nie lubię, tym bardziej jak mam kształt migdała. Dosyć łatwo jest dojechać tym produktem pod skórki, wszystko zależy od tego jak mokry pędzel będziecie mieli, nie trzeba się tu śpieszyć jak w przypadku akrylu, bo ten produkt do utwardzenia potrzebuje lampy LED/UV. 
Można tym produktem oczywiście przedłużać paznokcie na tips, zrobiłam to jedynie na kciuku aby przetestować i tą opcję. Łatwe to nie było i pod spodem były góry i doliny, ale frez w ruch i można to ładnie wygładzić :) Produkt mocny, trochę ciężej sie go piłuje w moim odczuciu niż żel. Na pewno teraz będę nim robić uzupełnienia swoich paznokci bo jest to trwały produkt i jak na razie dobrze się sprawdza :)

Cena to: $4.99, a jego ID: #44493, znajdziecie go tu- klik.


 

A to moje walentynkowe zdobienie w matowej wersji :) Candy hearts <3 

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Używałyście już produktu tego typu?

5 komentarzy:

  1. Super efekt, mam akrylozel ale nie polubiliśmy się, łatwiej jest mi aplikować żel

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Ja jeszcze tej metody nie próbowałam, ale coraz częściej myślę nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam akrylo-żele, ale budują paznokcie normalnie, bez użycia szablonów :) Chociaż testowałam też tą metodę i ma ona swoje plusy i minusy :) Jeżeli ktoś ma paznokcie do których pasuje ten szablon to fajnie przyśpiesza :)

    Ja chyba nie jestem racjonalna jeżeli chodzi o te rzeczy ;D Ale skoro tyle radości mi to sprawia, to czemu z tego rezygnować? :)

    OdpowiedzUsuń

:)