poniedziałek, 5 października 2020

Płytka do stemplowania Nicole Diary -149 + zdobienie

Hej, jestem z kolejnym postem i zapraszam znowu na recenzje ze zdobieniem płytki do stempolowania z BornPrettyStore.com:)  Przepraszam, że na zdjęciach jest ta płytka tak porysowana, ale świadczy to tylko o tym, że jest użytkowana często :) Zawsze zapominam żeby zrobić zdjęcia od razu po otrzymaniu paczki :P

Płytka Nicole Diary-149 składa się z 14 bardzo ciekawych wzorów roślinnych. Idealnych do geometrycznych stylizacji paznokciowych :) Ujęła mnie przepięknym konturem monstery, ale i cała reszta jest śliczna i taka inna niż w przypadku reszty płytek jakie posiadam. Jest na niej dużo wzorków które można wypełnić w środku, ja często tak robię, aby dodać trochę głębi całemu manicure. Ostatnio bardzo podobają mi się delikatne kolory i także w tym manicure wybrałam ulubioną bazę Indigo, ale żeby nie było nudy, pędzelkiem od lakieru zrobiłam taki właśnie geometryczny punkcik, a potem na nim odbiłam wzorek :)

Co do samej płytki to szkoda, że nie ma bardziej wyszlifowanych krawędzi, bo przez nieuwagę można się skaleczyć. Mam już kilka płytek w tym kształcie i jakby wymiarowo nie pasują mi do żadnego z moich trzech organizerów na płytki, co trochę jest denerwujące bo po prostu walają mi się po szufladzie. Koniecznie muszę poszukać na ali czy jest jakiś specjalny pod takie kwadratowe płytki :)


Użyłam:

                                                            - baza mineralna Indigo "Very Cool"

- top "Velvet Mat" ze SłowiankaNails

 - czarny lakier do stempli (recenzja)

- Semilac "Baby Girl"



Cena to: $2.29, znajdziecie ją pod tym linkiem- klik. Jej ID to: #48666.

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Jakie kolor nosicie jesienią na pazurkach?

2 komentarze:

:)