poniedziałek, 14 lipca 2014

Paznokciowy Team wzorek nr.9 ( 7.07- 20.07 )

Witajcie! Dziś kolejny wzorek z Paznokciowego Teamu, po wyświetleniach postów widzę, że tego posty cieszą się dużym zaciekawieniem z czego się bardzo cieszę:)

Użyłam:
- lakier biały Vollare "Da Vinci"
- lakier czarny May to be Hollywood nr.03
- lakier brązowy Golden Rose Paris nr.110
- czerwień BeBeauty
- róż Wibo Gel Like  nr.9 "The Oleskaaa"
- Lovely Gloss Like Gel nr.133
- top/base coat Celia

Inspiracja:


Moje wykonanie (kiepsko widać tego niebieskiego ale co tam):


I co Wy na to? 

30 komentarzy:

  1. Podoba mi się! zarówno inspiracja jak i wykonanie :)
    Gdybym ja miała tyle talentu i cierpliwości ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odwzorowanie! Chyba nawet bardziej podoba mi się twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracja piękna, a Twoje wykonanie niewiele odstępuje od niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne paznokcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie, zdolna jesteś kochana !

    Zapraszam na fotorelacje z Fashion Week Berlin.

    OdpowiedzUsuń
  6. wzorek był trudny bez 2 zdań - ale podołałaś wezwaniu jak zawsze! :* Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, robiłam na szybcika, widać kilka niedociągnięć,ale czekam na kolejny :)

      Usuń
  7. super !!
    ale jesteś zdolna :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie wyszło Ci to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! na wakacyjne idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy wzór ;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać twoje zdobienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło Ci świetnie, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatnie, subtelnie, a jaki efekt:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przyjemny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne wykonanie :) Ja odpuściłam ten wzorek bo nie wychodzi mi napis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie Ci wyszło, lepsze od oryginału

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe paznokcie, wesoły wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne!
    Masz talent kochana :)))

    OdpowiedzUsuń

:)