piątek, 18 lipca 2014

Silver Stars 3D from BornPrettyStore.com- review :)

Cześć! Dziś recenzja ozdóbek, które mega polubiłam. Więcej ozdób znajdziecie w zakładce Nail Art. Testuje je dzięki współpracy z BornPrettyStore.com :)




Opinia: Gwiazdki dostajemy w foliowym opakowaniu jest ich mnóstwo, już od dawna szukałam gdzieś stacjonarnie takich gwiazdek ale nigdzie nie mogłam ich zdobyć, na szczęście w BornPrettyStore.com jest praktycznie wszystko. 
Wybierając nie spojrzałam, że są one na żel UV, ale spróbowałam słuchajcie przykleić, a bardziej zatopić w moim ulubionym utwardzaczu z JOKO i się udało, za pewnie da się je przykleić na klej typu kropelka, ale ja już nie cuduje z takimi wynalazkami bo nie chcę mieć znowu problemów z paznokćmi. Bałam się, że gwiazdki będą mi się zaczepiać o włosy i przeszkadzać jednak nic takiego nie doświadczyłam, mój top coat nieźle się spisał. Gwiazdki bardzo długo się trzymały pewnie jak bym nie zmazywała całego mani to nadal by były. Co do usuwania ich z paznokci to odbyło się to szybko i bezboleśnie, po przetarciu wacikiem gwiazdek wyglądały tak jak na początku więc będę mogła się nimi zapewne długo cieszyć.
Bardzo je polubiłam i po mimo obaw że nie przykleją mi się do paznokci jestem w nich zakochana. Bardzo je Wam polecam jeśli lubicie takie ozdoby. Ja jestem zachwycona!

Cena: USD $5.84, dostępne tutaj pod numerkiem ID: 3964


(4th of July- inspired nail look)


+ wzorek z choineczką


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy



Podobają się Wam takie ozdoby?

22 komentarze:

  1. Ładnie to wyglada:) ja bym nie miała cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne z jakiegoś bazarku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się połączenie lakieru srebrnego i różu oraz paznokcie w amerykańskim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że nie haczą, też bym się tego bała, efekt na pazurkach świetny :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem niestety beztalenciem i nie umiem użyć takich ozdób na sobie za to n cudzych pazurkach bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne są! Amerykański mani wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają idealnie na takich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, na różu dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne gwiazdki i można fajnie ozdobić nimi paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygladaja choc ja wole ozdoby w stylu krysztalkow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super gwiazdeczki, jednak ja nie mam cierpliwości do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te gwiazdeczki, podoba mi się wersja amerykańska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie zakup takich gwiazdek, albo innych tego typu ozdób, ale obawiam się, że nie będą trzymać się one na moich pazurkach. Nie chcę też kombinować z klejami, a żeli UV nie używam, może zwykły utwardzacz da radę tak jak w Twoim przypadku? Oby :))

    OdpowiedzUsuń

:)