niedziela, 1 listopada 2020

Lakier do stempli od BornPrettyStore :)

  Hej, aby trochę urozmaicić posty dziś zamiast pokazania kolejnej płytki do stempli, chciałam Wam zrecenzować lakier do stempelków :) Także mam go dzięki BornPrettyStore. Serdecznie do nich zapraszam, bo co rusz mają sporo nowości, teraz też zmienili troszkę dostawę i zamiast na pocztę to odbiór mam u pani z kiosku ruchu co jest super opcją, bo zawsze miałam problemy z dostarczeniem tych paczek do mnie :)

Lakier pochodzi z wakacyjnej serii i jest tam do wyboru aż 15 ślicznych kolorków, tym razem decyzję szybciutko podjęłam, bo chodził za mną jakiś fajny, jasny zielony odcień i trafiłam! Mój nazywa się Lucky Clover AC05, jest praktycznie taki sam jak pokazują zdjęcia na ich stronie. Miałam wysokie oczekiwania co do niego, bo znam czarny lakier do stempelków tej marki i spisuje się on rewelacyjnie, jest moim mega ulubieńcem już od kilku lat i nie zamieniłabym go na żaden inny. Zieleń zamówiłam z myślą o wzorkach z listkami czy kwiatuszkami, bo tych też wykonuję najczęściej i klientki bardzo je lubią. Ale kurcze już przy pierwszym użyciu niestety trochę się zawiodłam. Czemu?... kiepska pigmentacja. Na ich stronie zawsze są pokazane te lakiery w wersji na białym i czarnym tle i niestety nawet jak ja wybrałam kolor mleczny do mojego manicure, to praktycznie nie widziałam go. Już nie wspominając o krawędziach, po prostu to co widziałam to jakaś plamka zieleni na pazurku :(

tu macie przykład tego jak to wyglądało:

Jego cena to $5.49, a więc nie mało, znajdziecie go tu-klik. Jego ID #46533.

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Jakie lakiery do stempli Wy polecacie?

2 komentarze:

:)