czwartek, 12 listopada 2020

Stamping plate Nicole Diary-L30 :)

 Hej, dziś zapraszam do zapoznania się z płytką do stemplowania z BornPrettyStore marki Nicole Diary.

Płytka pochodzi od Nicole Diary-L30Płytka ma wymiary 14,5x9,5cm, więc jest na prawdę spora, choć irytuje mnie że nie mieści się do mojego organizera. Ale, że mam ich już trochę, to pewnie poszukam coś na ali co by pomieściło te płyteczki :) Mieści ona aż 61 wzorków, takich trochę boho według mnie. Dużo wzorów jest kropkowanych, lub ma elementy kropeczek, co szczerze nie ujęło mnie. Podobają mi się jako wzór, ale po odbiciu jakoś nie trafia totalnie w mój gust. Próbowałam też z dwoma klientkami, ale też zmazałyśmy bo jakoś nie trzymały się całości. W przypadku tej płytki dobrze mieć ten duży i przeźroczysty stempel, bo mamy tu sporo linii, i jak krzywo odbijemy to traci ten wzór swój urok.  Jest na niej dużo pięknych i ciekawych wzorów jak na przykład nić DNA, takie ala wzory chemiczne czy planeta. 

Dużym minusem są jej ostre krawędzie, zawsze o tym wspominam, bo jednak to ważna sprawa, nie raz byłam o włos od przecięcia się nią. 

Ja poniżej odbiłam śliczną ważkę, ale moim zdaniem te wzory lepiej wyglądają na długich pazurkach, ja mam też smukłą płytkę paznokciową i tego typu wzorki nie zawsze wychodzą całe na szerokość, w tym przypadku dosłownie milimetr zadecydował o tym czy będę mieć całe skrzydełko czy trochę urwane, a szczerze mówiąc wiem, że by mnie to strasznie dręczyło, że coś tam brakuje hahahaha! :)

Do manicure wykorzystałam bazę z Indigo "Very Cool".



Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Ile płytek do stempli posiadacie? :)

2 komentarze:

  1. Fajne motywy :). Kurczę dawno nie stemplowałam, a jeszcze dłużej nie kupowałam nowych płytek, a jeszcze jakiś czas temu nie wyobrażałam sobie manicure bez stemplowania :P

    OdpowiedzUsuń

:)