piątek, 26 lutego 2021

Manicure z folią transferową i hybrydą UR Sugar 013

 Hej ! Zapraszam na zdobienie z użyciem foli transferowej i hybrydki UR Sugar 013, którą mam z BornPretty

Lakier mieści się w bardzo lekkiej buteleczce, o pojemności 7,5ml. Na stronie jest mnóstwo kolorów do wyboru, akurat z linku poniżej jest aż 62 przeróżne odcienie, znajdą się tam także te holo i brokatowe kolory. Mój ma numerek 013 i jest to jasne, przybrudzony róż, uwielbiam takie odcienie i zawsze po nie sięgam, bo nigdy ich nie można mieć za dużo w kolekcji, a także klientki często po takie odcienie sięgają. Przepięknie wygląda w błysku, ale także zawsze jak używam do niego top coatu matowego, to też się zachwycam <3 Poniżej połączyłam go z folią w takim odcieniu rose gold, co myślę dało ładny, delikatny efekt :D Bardzo lubię jego konsystencję bo jest taka kremowa, jak na taki pastelowy kolor ładnie kryje, dwie warstwy są zdecydowanie wystarczające. Pędzelek również przypadł mi do gustu, nie jest zbyt szorstki i nie robi smug malując po płytce. Co do jakości to ja jestem zadowolona, trzyma się tak samo jak inne lakiery hybrydowe. Dla mnie jest ulubieńcem w śród róży :) Ze swojej strony zdecydowanie go polecam.

Cena: $3.59 ,znajdziecie ją tu- klik. ID:#47288


 Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

5 komentarzy:

:)