środa, 19 listopada 2014

TOLERANS Sensitive Żel-syndet do mycia | Dermedic

Cześć :) Mam na dziś przygotowaną recenzję żelu do mycia twarzy dla wrażliwców od Dermedic. Poprzednio używałam nieco mocniejszego żelu także tej marki, ale był on do skóry tłustej, mieszanej bardzo lubiłam jego mocne oczyszczanie choć nie do końca był odpowiedni dla mojej suchej i wrażliwej cery. Jak sprawdził się ten produkt? Lepiej?Gorzej?  Zapraszam dalej :)



Opinia: Żel znajduję się w białej butli wraz z pompką o pojemności 200ml z prostą, przyjemną dla oka grafiką, czyli takie jakie lubię najbardziej. Produkt ma za zadnie oczyścić bez ryzyka podrażnień, ma także nie wysuszyć skóry jak inne środki myjące. Nie ma w składzie SLS i SLES, jest hypoalergiczny.

Ma bardzo delikatną formułę, konsystencję kremową, białą, zobaczcie jak fajnie wygląda po odkręceniu pompki :) Żel nie pieni się, mi się trudno było do niego przyzwyczaić bo ciągle używałam teraz takich co jednak jakąś piankę robią. Produkt jest bezzapachowy. Lubie jak żel porządnie oczyszcza cerę i w tym przypadku podchodziłam szczerze mówiąc troche sceptycznie, ale po pierwszym użyciu się przekonałam, że nie mam racji. Żel świetnie się spisał, delikatnie masując nim twarz domył i podkład i taki dzienny makijaż z oczu, nie wywołując pieczenia, choć widziałam przez chwilę jak "za mgłą". Pozostawił moją cerę czyściutką, nie podrażnioną, nie było żadnego zaczerwienienia jak to zwykle jest po umyciu w moim przypadku, no byłam bardzo zadowolona. Nie było też uczucia żadnego tłustego filmu nic z tych rzeczy. Co fajnie nie było też czuć ściągnięcia skóry więc moge polecić nie tylko wrażliwcom ale też osobą z suchą skórą. I nawet gdy uwielbiam mocne zdzieranie i oczyszczenie to ten produkt także mnie zadowala, jest miłą odskocznią od takich mocnych specyfików.



Składniki aktywne: Arlatone Duo, Neutrazen™, Alantoina, D-Panthenol, Olej migdałowy, Dub Diol, Gliceryna.


Cena: ok.17-20zł , dostępność: apteki, SuperPharm, Hebe.

Skład:


Jaki jest Wasz ulubiony żel do twarzy?

13 komentarzy:

  1. U mnie obecnie sprawdza się żel od Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego żelu nie znam, a polubiłam baaardzo żel antybakteryjny Ziaja med.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego żelu, ale widzę że warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ukochany, to rumiankowy z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do porannej pielęgnacji mogłabym sobie kupic ten płyn : )

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam go i szczerze polecam, to mój ulubiony produkt do mycia buzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam kremu myjącego Biodermy i nie mam potrzeby szukania czegoś w zastępstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim faworytem żelowym jest micel z Biedronki - uwielbiam i nie zmienię na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mam ochotę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas szukam. Chyba będę musiała wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zakochałam się w takim
    z Balneokosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Its really great post I have some important information on your blog its very helpful for me.
    Best Syndet Bar For Babies

    OdpowiedzUsuń

:)