piątek, 9 stycznia 2015

Hybryda która trzyma się AŻ 2 godziny? to tylko z Allepaznokcie.pl

Hej, dziś notka która dosyć długo czekała na swoją publikację sama nie wiem czemu, bo warto ostrzegać o takich bubelkach!



Od czego tu zacząć. Zamówiłam sobie kilka lakierów hybrydowych ze stronki Allepaznokcie.pl, lakiery były po 7,50zł, cena bardzo niska w porównaniu do innych lakierów tego typu, więc nie miałam nadziei że Bóg wie ile bd one się trzymać, jednak to jakie okazały się kiepskie mnie kompletnie zniechęciło do dalszych zakupów na tej stronie. Na początku wszystko fajnie lakiery mają fajną konsystencję, przyzwoite pędzelki, jednak kolory odbiegały od tego jak wyglądały na stronie. Najpierw pomyślałam, że może się pomylili i zapakowali inny odcień no ale to nie było to. Napisałam do firmy w tej sprawie, i po kilku dniach dopiero mi odpisali że " kolory mogą trochę odbiegać od rzeczywistości", no TROCHĘ to na pewno. Eh......Kolory same w sobie nie są złe, ale zamawiając chodziło mi o troche inne.

Zrobiłam na paznokciach teścik kolorów na każdym paznokciu miałam inny kolor i niestety te brokatowe nawet przy dwóch, trzech warstwach nadal nie były takie jak ja fotkach na stronce, same prześwity. Bazy&topu w jednym także nie polecam nawet sam zaaplikowany na płytkę odpada podobnie jak lakiery.

Musiałam się wziąć wtedy za ogarnięcie mieszkania, jak zwykle założyłam gumowe rękawiczki i wzięłam się do roboty, potem ściągam może po 2-óch, 3-ch godzinach a tu poodpadany lakier, ale się wściekłam, no jak to są hybrydy to na prawdę. Pierwszy raz mi się tak przydarzyło. Robiłam to co zwykle przy hybrydach i co wielka klapa, to po prostu te lakiery nikomu nie polecam, nie zamawiajcie bo szkoda kasy i nerwów. Nie wiem do czego zużyję te lakiery bo na prawde szkoda nawet czasu na ładne pomalowanie jak za dwie godziny ich już nie bd. Oj już od dawna nie trafiłam na takiego bubla. Paznokcie zrobiłam i mamie, była mega zadowolona z kolorku tego niebieskiego i poszła do pracy. Dzwoni też ze 3 godzinki później i mówi że dwa paznokcie jej całkowicie odpadły z lakieru, a kilka jest już przy końcówkach odpryśnięte. Pracuje ona w szpitalu i co chwile myję i dezynfekuje ręce to tym bardziej się nie dziwie że jej odpadły no ale słuchajcie tak zdenerwowana to już dawno tak nie byłam jak wtedy. Morał taki, że warto jest zainwestować w porządniejsze lakiery hybrydowe, a nie kupować najtańszych.

Macie tutaj swatche tych kolorków:

  Ostatnio po zakupieniu hybryd z Semilac, pomyślałam że spróbuje zużyć tamte i nałożyć bazę Semilac na to dwie warstwy lakierów z NTN i potem top z Semilaca. Słuchajcie jak na razie się wszystko trzyma dopiero tydzień ale dobre i to, może to jest jakiś sposób na nie.

AKTUALIZACJA marzec 2016
na bazach innych lakierów trwałość jest ok, niestety duży problem jest taki że się kompletnie nie odmaczają i należy je piłować pilniczkiem jak przy żelach :/
Top to porażka nawet po nałożeniu grubej warstwy robi "góry i doliny" na lakierze co nie wygląda dobrze. Także lubi się ścierać na koncówkach paznokci, i oczywiście trwałość pozostawia wiele do życzenia. Zauważyłam że po prostu jest mega twardy po utwardzeniu inne topy są bardziej "elastyczne" pewnie dlatego lepiej trzymają manicure przez długie dni.


Tutaj mani z kolorekiem NTN 57 i Semilac 037

 Kciuk mojej mamy z lakierami Semilac 047 i NTN 116

Jakie są Wasze ulubione hybrydy?? 

33 komentarze:

  1. wow - straszne
    mi ostatnio kuzynka robiła hybrydy - pierwszy odprysk po 3 dniach, nawet do świąt nie wytrzymały...
    ale byłam zła :(
    sama nie mam doświadczenia, bo dopiero planuję zakup hybryd - ale Twoja opinia bardzo mi sie przyda

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam hybryd, więc się nie wypowiem. Lakiery Allepaznokcie nie są zbyt dobrej jakości , ale cóż... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak, swatche są śliczne, ale to nie wszystko niestety... ;) Ja też uważam, że warto zainwestować w coś lepszego :) W poniedziałek idę po raz pierwszy na hybrydy z OPI, nie miałam jeszcze nigdy doświadczenia z tym manicurem, dlatego tym chętniej zaglądnęłam do Ciebie, bo zaciekawił mnie tytuł posta;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A używasz primera przed bazą? Przedłuża to trwałość nawet o tydzień, dwa. Nawet artlak za 4zł trzyma się w ten sposób długo, tylko baza musi być ciut lepsza ;) na semilacu powinno się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lakierów hybrydowych nie używam, ale na alle zamówiłam kiedyś sporo lakierów i większość była do bani. A kolory faktycznie troooochę się różnią...

    OdpowiedzUsuń
  6. Beznadzieja:/ ja robiłam tylko dwa razy u kosmetyczki, sama sie w to nie będe bawić i tak;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, wiele podobnych opinii słyszałam o tych lakierach... Dlatego na allepaznokcie kupuję co najwyżej ozdoby, zmywacze i inne niezobowiązujące dodatki:P Ale cudne te mani z reniferkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. BArdzo ładny efekt z tymi lakierami z Semilac. :) A 3 godziny, to faktycznie przesada.;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam z La Femme lakierów hybrydowych 5 ml, które zastępują produkty typu top i base (każdy z osobna) opłacalny interes bo nie trzeba nic dokupywać (robiłam filmik właśnie z tymi lakierami - jak jesteś ciekawa to sprawdź u mnie). :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory przepiękne ... ale co z tego .
    Dobrze, że nie był to niewiadomo jak obciążający kieszeni zakup ... ale zawsze szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak będzie z ich ściąganiem bo wydaje mi się, że jakiś czas temu gdzieś czytałam o podobnym połączeniu tzn tańszych hybryd z bazą z Semilac i nie chciały schodzić pod acetonem tylko piłowanie. Miejmy nadzieję, że się uda bo sama myślałam ostatnio o tym żeby zakupić lepszą bazę i top do moich hybryd bo przy dobrych obrotach kilka dni na paznokciach wytrzymają

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory całkiem fajne, szkoda, że trzymają się gorzej niż normalny lakier. Ja własnie 1 raz mam hybrydy, już prawie dwa tygodnie a odpryski widzę tylko tam, gdzie mój szczur ostrzył swoje zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dlatego ja wciąż wstrzymuję się nad zakupem hybryd

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, skąd ja to znam... Hybrydy z allepaznokcie.pl to maks 4dni.. Porażka, szkoda paznokci. Za to semilac - jak dla mnie jak najbardziej na tak! Miałam go 2tygodnie ;) więc w porównaniu do wcześniejszego - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za trwałość :P . ja miałam jedynie hybrydy La Femme Professionnel
    Trwałość jest doskonała ale problem ze zdjęciem też jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory ładne, ale trwałość, a raczej jej brak przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hybryd jeszcze nigdy nie robiłam, ale kusi mnie by wypróbować. Będę pamiętała na jaką stronę nie zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama na razie nie bawię się hybrydkami, ale gdybym miałam to na pewno wypróbowałabym Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze hybrydów, ale tych na pewno nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kiedyś dawno temu u nich zamówiłam proszki akrylowe i tez były tragiczne :/ teraz mam od nich top coat żelowy o tez nie jest zbyt dobry. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam złe doświadczenia z hybrydami ;) robiłam je u kosmetyczki na ślub i niestety w trakcie wesela lakier odklejał się od płytki paznokcia i odpadał, miałam potem tak zniszczone paznokcie i musiałam je długo doprowadzać do stanu sprzed hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To fakt, na naturalna płytkę sie nie nadają, ale nałożone na żel są nie do zdarcia :) trzeba pamiętać o dokładnym zmatowieniu płytki, dokładnie przy skórkach ( zmatowienie to nie piłowanie ), dobrym odtłuszczeniu i jeżeli jest taka potrzeba to nałożeniu primera nawet kwasowego, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nakładałam na żel i dokładnie piłowałam żel z warstwy dyspersyjnej i mimo to te hybrydy nie trzymają sie. Badziew taki że aż strach!!!! Kupiłam dawno temu bo gdzieś się natknełam na dobrą opinię. Ale nie ma się co oszukiwać - hybrydy za 4 zł to nie będą trzymać. Kupiłam teraz tanie hybrydy bling i sioux z alliexpres, trzymam juz tydzień i mam maluteńki odprysk, a robię naprawdę wszystko- więc polecam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj to rzeczywiście nieciekawie to wygląda :/ Czasami co tanie to drogie :/ Na szczęście nie miałam nigdy problemów z ich normalnymi lakierami i bardzo je lubię, podobnie naklejki i ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam bordowy i trzymał sie super na naturalnych pazurkach (bez primera) ale trudno było ich zdjąć w acetonie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie polecam tych lakierozeli. Pomalowałam nimi paznokcie siostry i po utwardzeniu 2 min w lampie uv rozlaly sie na skorki i zbomblowaly die. Dodam ze uzylam bazy z neonail. Przystapilam wiec do topu z neonail. Okazalo sie ze lakier przyklejal sie do pedzelka i schodzil. Ogolnie to nie polecam. Do bani. Szkoda tych 7 zl. Za to polecam semilac i neonail. Piekne maja kolory, no i krycie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja natomiast nie polecam Semilaca - to jest jedno z najwiekszych go***n jakie mozna znalezc. Wiekszosc profesjonalnych salonow wam to powie. Te lakiery uczulily juz mase osob. Na moich paznokciach nie trzymaja sie wcale - po 2 dniach odchodza platami, paznokcie sie lamia i wygladaja strasznie. Sklad okropny, umieja inwestowac w reklamy ale nic wiecej. I zeby nie bylo ze skoro sie nie rrzymaja, to sa zle robione - inne trzymaja sie dotad az nie zdejme i przede wszystkim paznokcie sie na nich nie lamia. Sklad jest taki sam jak lakierow chinskich z alliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja akurat miałam takie przygody z każdym lakierem hybrydowym+gumowe rękawice...nawet żel mi wytrzymywał tydzień i robiły się podpływy...a lakier hybrydowy i ten najdroższy i ten najtańszy odchodził płatami...ale jak tylko nic w domu nie robiłam, ewentualnie robiłam wszystko bez rękawic to sama hybryda do 3 tygodni się elegancko trzymała.Myślę, że mogło to być spowodowane właśnie strukturą płytki...ponoć tabletki antykoncepcyjne wpływają na trzymanie się lakieru ale ile w tym prawdy to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  30. Minęło kilka lat od tego wpisu i wiecie, co Wam powiem? Hybrydy z Allepaznokcie w dalszym ciągu trzymają się tylko trzy dni :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba masz pecha i na buble trafisz, bo ja mam lakiery tylko ntn i MollyLac z allepaznokcie.pl i są mega. Pracuje tylko na ich produktach i trzyma się świetnie ws, ystko, bazy, żele, lakiery, topy, ozdoby.

      Usuń

:)