czwartek, 3 marca 2016

Projekt u Trii| tydzień I (1-10.03) Ptaki


Hej! Postanowiłam, że dołącze do nowego projektu paznokciowego u Trii: , już dawno nie brałam udziału w żadnym więc postanowiłam spróbować :D W tym tygodniu tematem przewodnim są ptaki :D 


Użyłam:
- Seche Vite top coat
- Ados nr.555
- czarny lakier do stempli z allepaznokcie (recenzja)
- biały lakier z bps.com
- stempel clear
płytka z bps.com 

Na serdecznym paznokciu niestety mi się troche sfałdował lakier :( ale sie nie dziwie bo tego koloru było aż 5 warstw. Ten lakier z Ados jest ładny ale kurcze transparentny, mogłam najpierw pomalować paznokcie na biało i wtedy na to nim ale nie wiedziałam że taki kiepski jest !





Dołączyć można w każdej chwili :)







Jak się Wam podoba ten mani?

29 komentarzy:

  1. jakie ładne :) bardzo fajny pomysł z tym piórkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojacie, ale przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda takie jedno piórko, bardzo podoba mi się ten zielony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórko wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) Szkoda, że Ados się nie spisał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne piórko :) Właśnie dodałam swoją propozycję z tego projektu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. O i masz mój ukochany Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz jak mnie uszczęśliwić! Kocham pióra! <3
    Bardzo się cieszę, że bierzesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) mam nadzieje że w późniejszych zdobieniach bd bardziej kreatywna

      Usuń
    2. To super :) mam nadzieje że w późniejszych zdobieniach bd bardziej kreatywna

      Usuń
  9. Piórko bardzo ładnie wygląda , a zielony Ados wpadł mi w oko ;) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! Uwielbiam pawie piórka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! uwielbiam pawie pióra <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 warstw? Ło, ja bym po 3 go zmyła, podziwiam za cierpliwość :) Zdobienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Poczułam inspirację na kolejne mani.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdobienie :) ja osobiście nie miałabym cierpliwości do 5 warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie :) Szkoda że taki mało kryjący lakier, kolor ma śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 5 warstw! Serio?! No to mamy chyba rekord wśród baznadziejnie kryjących lakierów :D

    Wyszło minimalistycznie, ale bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięć warstw brzmi dość ekstremalnie :) ale zdobienie piękne:)

    OdpowiedzUsuń

:)