niedziela, 20 marca 2016

Lakier hybrydowy 145 Rebel Neon| DolceVitaNails + zdobienie

Witajcie! :)  Zapraszam na recenzję i zdobienie Dolce Vita Nails.

Hybrydy Dolce Vita Nails charakteryzują się głębokim nasyceniem kolorów, dużym napigmentowaniem, doskonałym kryciem i niezwykłą trwałością. Wysokiej jakości pędzelek zapewnia przyjemną pracę i równomierne rozprowadzenie koloru na płytce paznokcia.


145 Rebel Neon- to cudny neon, jak sama nazwa wskazuje, jest taki świeży, zamkniety jest w długiej białej buteleczce o pojemności 10ml. Szkoda, że u góry na zakrętce nie ma informacji odnośnie numeru czy koloru lakieru, u mnie np, wszystkie lakiery są w plastikowym pudełeczku i jak stoją to nie wiem który to jest. pędzelek jest super, jest dobrze moim zdaniem wyprofilowany, jest szeroki, ale nie aż tak bardzo jak np. u lakierów marki Pierre Rene. Wygodnie się nim maluje. Konsystencji jest kremowa, podoba do lakierów innych marek, mi się przyjemnie nimi pracuje. Kolor ten ładnie kryje po dwóch warstwach, u siebie nie zauważyłam potrzeby nakładać kolejnej. Idealny do wiosenno-letnich stylizacji :) Jeśli chodzi o ich jakość to u mnie trzymały się one 14 dni, w dobrym stanie jak możecie zauważyć na poniższych zdjęciach. Zdejmowanie to przyjemność, bezproblemowo bardzo szybko się rozpuszcza w acetonie nawet moim zdaniem szybciej niż Semilac. Nie dostrzegłam żadnego uczulenia, czy przebarwień płytki. Jestem bardzo z niego zadowolona. 

Cena: 38zł w przecenia 28zł, dostępny tutaj

Użyłam:
- baza Semilac
- top No Wipe
- 145 Rebel Neon, DolceVitaNails
- 128 Pink Marshmellow Semilac (klik
- syrenka z allepanokcie (recenzja)
- 031 Black Diamond Semilac
- NTN brokatowy 116 (recenzja)
- kilka różnych cyrkonii


Poprzednie zdobienie z produktem DolceVitaNails:
- szary żel kolorowy UV


jeśli jesteście ciekawi oferty zapraszam- tutaj.
DolceVitaNail na fb- klik.

A tu odrościk po 2 tygodniach:


tutaj macie swatch tego koloru (klik aby powiększyć)





Lubicie neony na pazurkach?
Co myślicie o tym zdobieniu?

8 komentarzy:

:)