poniedziałek, 12 września 2016

Flamingos | Flamingi na paznokciach z NailMaker.pl

Cześć, zapraszam na zdobienie przy użyciu zwykłego białego lakieru z BeBeauty oraz naklejek z NailMaker (post-recenzja), zwykle używam na co dzień lakierów hybrydowych ale gdy usuwam jakiś manicure, na te 3-5 dni robię przerwę paznokciom (wiem nie zbyt długą :P ) i nie maluje ich w ogóle tylko wcieram olej kokosowy lub właśnie na te kilka dni maluje je zwykłym lakierem :) Przypomniałam sobie, że w moich zbiorach zostało mi jeszcze kilka naklejek z tymi flamingami, więc do tego białego lakieru idealnie się wpasowały, trochę mi czegoś brakowało w tym zdobieniu więc dorobiłam jeszcze napis na serdecznym paznokciu :)



a tu jeszcze z napisem (napiszcie w komentarzu które lepsze z napisem czy bez) :)



Podoba się Wam to zdobienie?

21 komentarzy:

  1. podoba mi się ten napis, nie jestem fanką białych paznokci dlatego każdy dodatek jest na plus

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda!! flamingi są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam motyw flamingów! a w tym roku nie zdążyłam nic z nimi zmalować ;/
    super zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają te flamingi ;-) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa flamingi! Urocze! Podoba mi się wersja z napisem :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Często biały kolor podkreśla każdą niedoskonałość paznokcia, ale na Twoich pazurkach wygląda to połączenie bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podobają mi się bez napisu! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż http://faromantic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, ja lubię jak coś się dzieje na paznokciach więc wolę wersję z napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przecudowne paznokcie! Białe pazurki wyglądają przepięknie do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z napisu raczej bym zrezygnowała ale zdobienie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękne, kolor bialy świetnie wyglada do opalonych dloni 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to zdobienie ;) Flamingi idealnie pasują do tego białego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog świetny zapraszam na swojego :)

    https://otelianails.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

:)