środa, 2 września 2015

Niepowtarzalne wzory z NailMaker :) Flamingi!

 Cześć :P
Chciałam przedstawić Wam dziś NailMaker, jest to firma która pozwala na stworzenie niepowtarzalnych wzorów naklejek na paznokcie. Jak sami o sobie piszą:

Nailmaker to proste narzędzie, dzięki któremu zaprojektujesz swój wymarzony i niepowtarzalny wzór na paznokcie. Uwolnij swoją wyobraźnię i do dzieła...



Jak to działa?
-wchodzimy na stronę nailmaker.pl, klikamy zaprojektuj wzór i naszym oczom ukazuję się biały paznokieć wraz z różnymi opcjami do wyboru.
- możemy wybrać sobie kolor naklejki, możemy także wybrać jakiś dowolny wzór z Instagrama, Facebooka czy ze swojego dysku, istnieje nawet możliwość wyszukania jakiegoś zdjęcia przez wpisanie dowolnej frazy, i do tego jest do wyboru też sporo dodatków jak serduszka, kwiatki itp.
- świetnym rozwiązaniem jest podgląd naszej naklejki prze zatwierdzeniem zamówienia, mi się bardzo spodobała ta opcja, bo wydaję mi się to takie bardziej realistyczne
- klikamy "do koszyka", wpisujmy swoje dane, wybieramy opcje płatności i czekamy na naklejkę :)
- wysyła jest zawsze darmowa

Wzór jaki ja wybrałam:





 W zestawie dostajemy 30 naklejek w różnych rozmiarach wraz z pilniczkiem i instrukcją, na której znajdziemy pomocną miarkę :) Osobiście myślę, że jest to rewelacyjny pomysł, bo można stworzyć dosłownie taki wzór jaki chcemy. Ja skusiłam się na wzór myślę jeszcze dosyć wakacyjny i trochę inny, a mianowicie są to flamingi! :) Zawsze miałam w planie wykonanie takiego zdobienia, więc teraz miałam okazję.
Co do jakości naklejek to uważam, że są porządnie wykonane, ich klej jest dosyć mocny i dobrze mocuje naklejke do płytki. Sama naklejka jest moim zdaniem troche za twarda i za mało elastyczna , ale da się nią odpowiednio dopasować do paznokci. Miałam troche problem przy już końcówce paznokcia, ja mam wypiłowane pazurki w kształt stileto, czyli taki szpiczasty i tam było troche trudniej dopasować tą naklejkę aby ładnie z każdej strony odpowiednio przylegała, ale efekt końcowy wyszedł bez żadnych bąbelków jedynie możecie na zdjęciach zobaczyć małą nierówność przy brzegu.
Producent zapewnia, że będą one trzymały się nam do 14 dni, po moich testach przyznaję, że trzymały się one u mnie jakieś 10 dni już z małymi zadziorkami. Ja maluję płytkę tylko lakierem bazowym pod nie, bo nie ma sensu malować kolorem no chyba, że chcecie. Myślę, że mogły by  wytrzymać jeszcze dłużej, ale trzeba je dobrze dokleić, bo u mnie zaczęły odchodzić przy skórkach. Naklejki są bezpieczne dla skóry i paznokci. Za jakiś czas przetestuję kolejny zestaw naklejek, więc czekajcie na kolejne zdobienie.

+ moje zdobienie z ich wykorzystaniem



a tu po zmianie kształtu i po tygodniu noszenia




Użyłam:

- naklejki nailmaker

- baza, top Semilac
- 131 Lovely Mickey, Semilac
- 032 Biscuit, Semilac
- 031 Diamond Black, Semilac
- pędzelki 
- różowe diamenciki
- top coat Seche Vite

Cena: 24.90zł, wysyłka darmowa :)

Znacie już NailMaker? Podobają się Wam moje naklejki?

 

29 komentarzy:

  1. wow, efekt jest super, świetne naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt dają te naklejki :) Bardzo podobają mi się twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie prezentują się rewelacyjnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Pędzę sprawdzić ile takie cacko kosztuje, bo zabrakło mi tej informacji w poście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! Odwiedzałam już ich stronę, świetna sprawa, ale raczej nie pokuszę się o zamówienie.
    Twoje zdobienie bardzo mi się podoba ;)
    +Mam pytanie :D Z jakiej lampy korzystasz robiąc hybrydy? Nadal jestem na etapie: brać led czy led+ccfl... No i nie wiem, a lakiery zdążyły już przyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam lampy UV z allepaznokcie 36W,o ta http://www.allepaznokcie.pl/19648-lampa-uv-36w-3-czasy-4-zarowki-zlota.html. Mi sie dobrze sprawuje od 9 miesięcy ja mam i na razie wszystko jest ok. Jak możesz sobie finansowo pozwolić na coś droższego to kup LED znacznie szybciej można nią wykonać mani, ta co ja mam niestety 2min na utwardzenie ale jest ok :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź! ;) Led kupię na pewno, ale naczytałam się, że taka zwykła nie utwardza czerni i innych mocno napigmentowanych lakierów i mam dylemat :D No ale nic, na coś trzeba w końcu postawić ;)

      Usuń
  7. Pomysł fajny, ale ja nie lubię naklejek :D gdyby to były wodne, to inna rozmowa ;p mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny motyw! Chociaż tylko mi się wydaje czy też jakoś printu zostawia trochę do życzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co niestety przy zdjęciach takie wyszły, jak na nie patrze to wcale tego nie widać

      Usuń
  9. Naklejki wyśmienicie ozdabiają paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah ile ja bym dała żeby móc sobie pozwolić na taki kształt paznocki <3 piękne są! pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale muszę to obczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko to wyglada chętnie bym sobie takie nalewki sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Megaaa zakochałam się w Twych flamingowych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cute manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł na naklejki super :) Całość wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń

:)