wtorek, 23 maja 2017

Top Flash Shine UV Protect od NailsCompany- opinia :)

Cześć :) Zapraszam na recenzję topu Flash Shine UV Protect z firmy NailsCompany, jaki testowałam od paru tygodni. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat innych produktów tej firmy zapraszam do poniższych linków :)

-pyłek holograficzny
- żel w pędzelku Lovely Cookie
- hybryda Blooming Flower
- Top Matt
- Baza witaminowa


Top Flash Shine UV Protect- znajduję się w buteleczce o pojemności 11ml, dostępny jest za 55zł. Dzięki jego unikatowej formule nadaję się do manicure hybrydowego jak i przy zdobieniach żelowych. Top ten nie posiada warstwy dyspersyjnej co jest jego dużą zaletą. Fajnie bo mając taki top w swoich zbiorach możemy używać go do różnych pyłków, tworząc niesamowite efekty. Producent obiecuje, że efekt błyszczenia na paznokciach utrzymuje się nawet do 4 tygodni. Utwardza się go w lampie  UV przez 3min, a w LED 30sekund.

To zdobienie z użyciem tego topu trzymało się przez niecałe 3 tygodnie.
Dostaniecie go tutaj- klik

+ skład (klik, aby powiększyć)


Jaki jest Wasz ulubiony top hybrydowy?

14 komentarzy:

  1. Ja nie robię na razie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko top z VV, ciekawe jak by się ten u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam swojego ulubionego, ale kuszą mnie te z semilac. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam hybryd więc topów tego typu również nie, ale trzy tygodnie to niezły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem nieźle się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja hybryd nie robię :P Ciekawy ten pomarańczowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć taki odrost po 3 tygodniach :) u mnie taki jest już po tygodniu i muszę częściej robić paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

:)