piątek, 26 maja 2017

Delikatne różane zdobienie :) 128 Pink Marshmallow

Hej, dziś post z delikatnym zdobieniem, jak widać ścięłam swoje szpony i zapuszczam je od nowa. Do takich króciutkich paznokci pasowało mi takie właśnie dziewczęce, delikatne zdobienie, więc postawiłam na lakier hybrydowy 128 Pink Marshmallow z Semilac oraz przykleiłam naklejki MELODI z Born Pretty, plus takich krótkich paznokci jest taka pojedyncza naklejka starczyła mi na dwa paznokcie :P Poprzednie zdobienie z ich wykorzystaniem- klik.


Recenzje naklejek do paznokci:
- kwiaty klik
- różyczki klik
-maki klik
- Marylin Monroe klik
- drobne różyczki klik
- kwiaty duży arkusz klik
- flamingi klik


Podoba się Wam takie zdobienie?

16 komentarzy:

  1. Bardzo subtelne :-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, chyba sobie sprawię takie naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie jest przepiękne, bardzo mi się podobają różyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jakie piękne :D
    Śliczny motyw kwiatowy:D

    Zapraszam:*Odwdzięczam się za każdą obserwacje:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny odcień hybrydy! Uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindas unhas, super delicadas.
    Ótimo final de semana,com muita paz.
    .Beijos coloridos!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze są te różane naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, podoba, podoba :3 Uwielbiam pianki marshmallow i to właśnie z nimi kojarzy mi się nazwa i kolor <3 Chyba właśnie o takie skojarzenie chodziło producentowi tylko jestem ciekawa czemu akurat nazwa jest pisana przez e zamiast a.

    Ale naprawdę? "Króciutkich"?
    Krótkie może jeszcze tak, zwłaszcza dla osoby, która miała dużo dłuższe, ale dla mnie te paznokcie to niemal szczyt osiągnięć w zapuszczaniu, bo niestety zawsze sobie coś rozwalę przy rękodziele czy innych rzeczach :P
    Więc zazdroszczę Ci nawet tych "króciutkich". Mam nadzieję, że mój komentarz nie będzie odebrany jako jakiś negatywny, po prostu zakłuło mnie w serduszku, kiedy przeczytałam to określenie i musiałam się trochę wyżalić :)
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne wszystko tak świetnie do siebie pasuje. Zarówno kolorek jak i naklejki, swoje drogą naklejki bardzo lubię bo w łatwy sposób można odmienić swój manicure. :)

    OdpowiedzUsuń

:)