wtorek, 18 lipca 2017

Naklejki wodne Pop Art (Rihanna) z BornPrettyStore :)

Hej :) Zapraszam dziś na post z recenzją oraz manicure z wykorzystaniem naklejek wodnych, które mam od Born Pretty :)


Cena: $1.99, ID: 37995, dostępna tu- klik.

Dostępnych z tej kolekcji jest siedem różnych wzorów o podobnej tematyce, moje mają numer BN-385, i jak dla mnie są to takie naklejki a'la Rihanna, przyjrzyjcie się na samą postać, tak samo tatuaże na pośladku też wskazują na jakieś połączenie z Rihanną :P

Naklejki szybciutko odmaczają się w wodzie, co jest fajne nie trzeba pod nie dawać białego koloru bo one nie są pół transparentne jak zazwyczaj jest w przypadku naklejek wodnych (przynajmniej tych z którymi ja miałam styczność). Nie miałam żadnych problemów z ich aplikacją, dobrze się doczepiają do paznokcia. Zauważyłam, że są jednak odrobinę grubsze niż inne naklejki wodne, które miałam. Najlepiej będą wyglądać na długich paznokciach, moje pazurki były tutaj jeszcze trochę krótkie i nie do końca cały wzór mogłam użyć w tym zdobieniu. Nie miałam kompletnie pomysłu jaki kolor mógłby pasować do tego manicure i postawiłam na klasyczną czerń. W tym zdobieniu użyłam zwykłych lakierów, tym razem nie hybryd co jest teraz rzadkością :P Naklejki odpadły niestety po 3-4 dniach, ale częste moczenie niestety wpływa na czas trzymania się ich.



Miałyście na swoich paznokciach tego typu zdobienia?

12 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają, super ten czarny lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje. Przepraszam za ten spam.

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze takiego zdobienia, ale pomysł jest bardzo fajny :) ładnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ja miałam kiedyś naklejki, ale jakoś nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, muszę kiedyś kupić te naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naklejki wodne, szybki i łatwy sposób na urozmaicenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny motyw mają te naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie używałam takich naklejek :)

    OdpowiedzUsuń

:)