poniedziałek, 3 lipca 2017

Miętowe, muszelkowe zdobienie :) | Mint&Seashells Nail Art

Hejka :D 

Dawno nie pojawiało się zdobienie paznokci mojej mamy, więc proszę :) Na wakacje wybrałyśmy motyw muszelkowo- miętowy, myślę że fajnie się to komponuje ze sobą. Użyłam do tego manicure muszelek 3D z BornPrettyStore, kilku kryształków w niebieskim i błękitnym odcieniu, odrobiny brokatowej hybrydy 173 z NTN pomiędzy odstające elementy oraz hybrydy 022 Mint i 000 Lazure Dream z Semilac, na środkowym paznokciu wykonałam gradient poziomy choć na zdjęciach słabo go widać.




Inne zdobienia lakierami Semilac:
000 Lazure Dream- klik
003 Sweet Pink- klik i klik
011 Purple Diamond- klik
014 Dark Violet- klik
015 Plum- klik
016 Grunge- klik
018 Cobalt- klik i klik
022 Mint- klik i klik
028 Classic Wine- klik i klik i klik i klik
030 Dark Chocolate- klik
032 Biscuit- klik i klik
033 Pink Doll- klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
074 Perrusian Blue- klik
078 Deep Green- klik
084 Denim Blue- klik
094 Pink Gold -klik
104 Violet Grey-klik
121 Ruby Charm- klik
123 Szeherezada- klik
128 Pink Marshmellow- klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
140 Little Stone- klik
143 Fresh Lime- klik i klik
145 Lila Story- klik i klik
147 Dark Violet in the dark- klik
148 Night Euphoria- klik
150 Hunter Queen- klik
151 Army Green- klik
152 Fuchsia Miracle- klik
153 Red Magnat- klik



Często używacie miętowych lakierów?

14 komentarzy:

  1. to zdobienie jest cudowne, jak rajskie morze, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne paznokcie, morski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się mięta muszę sobie sprawić. Śliczne pazury 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Dokładnie tę samą muszelkę mam aktualnie na paznokciach (tylko, że złotą) :D Śliczne zdobienie - na wakacje jak znalazł !

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyciły mnie te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, muszę kupić taki kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Mnie tez ostatnio naszlo na mietowe paznokcie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. nice nail design, did you do it yourslef? love the color, perfect for summer
    short homecoming dress

    OdpowiedzUsuń
  9. BOSKIE, idealne na wakacje i te muszelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo często sięgam po lakiery w miętowym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ten komórek jednak rzadko kiedy robię go sobie, ostatnio mamie i siostrze robiłam.

    OdpowiedzUsuń

:)