poniedziałek, 9 października 2017

Chameleon flakes by BeautyBigBang :)

Cześć :) Czas na kolejną recenzję pyłku ze sklepu BeautyBigBang.com, tym razem pokażę Wam manicure używając chmeleon flakes, czyli takich płatków zmieniających kolor. 


Płatki znajdują się w pojemniczku o pojemności 0,2g. Mienią się w dużej mierze na fiolet, ale można też dostrzeć zielone i niebieskawe tony. W zależności od światła jakie pada na nie, dają inny efekt. Ja użyłam je na na pastel z Semilac 058 Heather Grey, efekt bardzo rzucjący się w oczy nawet przy takim zgaszonym odcieniu. Do wyboru na stronie jest aż 12 różnych kolorów tych płatków, mój ma numerek 1A. Nakładałam je na utwardzony kolor, tak żeby miały się do czego przyczepić, można nimi uzyskać dwa efekty, jeden delikatny z małą ich ilością, a drugi taki jak poniżej, gdzie nałożyłam ich sporą warstwę. Płatki nie są ostre, nie zachaczją się o nic, pokryte topem uzyskujemy gładka taflę.
Dostaniecie je tu- klik. Ich ID to SKU:J2443-1A


i manicure:

Cena to $2,99 lub 10,92zł, jak za taki ciekawy pyłek myślę, że cena bardzo przystępna. Dostawa zajmuje jakieś 2-4 tygodnie.


Mam także kupon na 10% off: MONSTER90


Miałyście kiedyś styczność z takimi płatkami?

15 komentarzy:

  1. Jest to najpiekniejszy efekt jaki widzialam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt! Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww! Jest niesamowity! Na paznokciach cudownie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pyłek wygląda pięknie! fantastyczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko wygląda na paznokciach <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się jak ten efekt się nazywa :) jeden z najpiękniejszych, zaraz obok efektu benzyny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy przyczepiłby się do zwykłego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z BBB mam flakes holograficzny i jestem mega nim zachwycona, teraz mam chrapke na takiego kameleonka ;)

    OdpowiedzUsuń

:)