piątek, 3 listopada 2017

Burgund Wine 083 żel GeltaQ z Semilac :)

Cześć, dzisiaj zapraszam na post dedykowany żelowi z Semilac, mam go już od dłuższego czasu, ale szczerze mówiąc rzadko z niego korzystałam, bo zawsze wolałam sięgnąć po lakier hybrydowy, ostatnio tak pomyślałam, że czemu nie w końcu po coś go kupiłam, a nie żeby tylko zbierał kurz :)


Żeli GeltaQ mam w swoich zbiorach trzy sztuki, jednym z nich jest właśnie odcień Burgund Wine 083, i tak jak sama jego nazwa mówi jest to przepiękny, głęboki burgund. Wspaniały na okres jesienny! Ostatnio jest bardzo modny.
Żele te znajdują się w ślicznych diamentowych pojemniczkach, mają także plastikowe zabezpieczenie przed wylaniem się żelu. Ich pojemność to 5ml. Są jak to żele dosyć gęste, ale jak umiecie pracować z żelami to raczej ich konsystencja nie sprawiła by Wam kłopotu. Trzeba pamiętać, że żele te nie odmaczają się w acetonie, ja osobiście używam frezarki. Paznokcie pokryte żelami GeltaQ są bardziej twarde i mnie elastyczne tak w przypadku lakierów hybrydowych. Fajnie spisują się położone na przedłużone już wcześniej żele paznokcie. Żelami można także malować choć osobiście wole po prostu malowanie hybrydą, jakoś jest mi wygodniej. W poniższym zdobieniu wykorzystałam ten  kolor w Halloweenowym zdobieniu, gdzie na środkowym paznokciu namalowałam oko 3D. Myślę, że połączenie tego koloru z takim mroczniejszym zdobieniem fajnie wygląda.
Ich cena to 17,50zł za 5ml. Dostępny tu- klik.

Inspiracja: Jeżeli historia może mieć smak, a smak historię, to nic jej tak nie opowie jak butelka uczciwego burgundzkiego wina. Czuć w nim hardość tutejszych ludzi, cierpkość średniowiecznych bitew i ciepło francuskiej aury. Trzy dominanty najszlachetniejszych szczepów winorośli.

Charakterystyka: Melanż intensywnego, głębokiego fioletu z wyraźnym, wiśniowym odcieniem wzbogacony o subtelne, granatowe drobinki.


Żel kolorowy Semilac Burgundy Wine to zmiksowany głęboki fiolet i wyraźna wiśnia. Całość wzbogaciliśmy subtelnymi, granatowymi drobinkami. Możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że ten żel do paznokci nam wyszedł zdecydowanie dobrze! Sprawdzi się szczególnie w towarzystwie wytwornych, wieczornych okazji, a także na imprezie z przyjaciółkami, kiedy chcesz się skupić na historiach, opowieściach i plotkach – żel do paznokci Burgundy Wine niejedno Ci podpowie.Wszystkie jesteśmy winne. Winne temu, że chcemy nosić świetne żele do paznokci w całkiem niewinnych kolorach. Żel do paznokci Semilac Burgundy Wine to głębia francuskich winnych szczepów i ciepły aromat winnic rozłożonych na wzgórzach wschodniej Francji. Kochamy smak historii, a wino opowiada o niej prawdziwie. Zmysłowo rozpieszcza podniebienie i otwiera przed naszym umysłem drzwi do wielu światów wyobraźni.

i zdobienie :)


Kilka jesiennych zdobień:
- klik
- klik
- klik 
- klik
- klik
- klik
- klik

Jaki macie obecnie kolor na Swoich paznokciach?

11 komentarzy:

  1. U mnie wciąż sliwka, ale następne mani bedzie w burgundowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i zaskakujący opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość wygląda genialnie. :) Ja mam obecnie lakier z LaBoom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Semilac ma żele! Kolor świetny :) U siebie na paznokciach mam teraz kolor marsala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, a to oko genialne :) hehe trzecie oko :p

    OdpowiedzUsuń
  6. oko wyszło Ci rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek jest piękny :) Ja żel z Semilaca mam tylko czarny i to bardziej do zdobień, niż na całą płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor :) I te oko jest genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo w moim guście ;) ja w tej chwili nosze granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to oko jest mega przerażające, ale jednocześnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń

:)