środa, 22 listopada 2017

Shimmer peral powder | BeautyBigBang.com

Hej, czas w końcu na publikacje recenzji, którą także już miałam dawno temu opublikować, a będzie o post o bardzo ciekawym pyłku do paznokci ze sklepu BeautyBigBang.com.


Pyłek dostajemy w odkręcanym słoiczku o pojemności 2g niby to niewiele, ale całe opakowanie tak na prawdę jest wypełnione, i oczywiście taki pyłek jest dosyć wydajny. W opakowaniu znalazłam także załączoną bagietkę do nakładania. Pyłek nakłada się na top typu No Wipe, taki który nie pozostawia klejącej warstwy, nakładałam go różnymi aplikatorami tym silikonowy aplikatorem, pacynką i palcem i najlepiej sprawdziła się pacynka/bagietka jakąkolwiek ma to nazwę :P na stronie jest możliwość wyboru kilku kolorów tego pyłku, mój to #1.
Najpiękniej moim zdaniem wygląda nałożony na pastele, biel, beż, jasny róż czy fiolet, cudownie wyglądają te kolory połączone z nim. Na ciemnych kolorach wygląda bardziej jak taka srebrna poświata, niżej na zdjęciu możecie zobaczyć go na czerni i ciemnym odcieniu śliwki. Dobrze zabezpieczony z każdego brzegu nie ściera się, więc trzeba dokładnie pomalować topem każdy zakątek paznokcia.

Cena to: 14,35zł, obecnie w przecenie 8,60zł. Dostaniecie do pod tym linkiem- klik, a jego ID to: SKU J2432-1C.


I manicure z jego użyciem na białej bazie:

Mam także kupon na 10% off: MONSTER90


Kilka innych recenzji produktów BigBeautyBang:
- chameleon flakes
- unicorn powder

instagraminstagram.com/pricebeauty90

Beautybigbang Superrr Deals For Black Friday!~
Up To 80% Off Sitewide.
Flash Sale (Limited Stock ONLY For 24th Nov)
Only $0.59 For New Xmas OR Floral Stamping Plates!
Only$0.69 For Rosegold Mirror Chrome Nail Pigment!
Don't miss the chance!~
50% Off For All Top Selling Items!
Save Exra $5 Off $25 With Code SAVE5

Save Extra $9 Off $39 With Code SAVE9


Lubicie takie perłowe poświaty? Macie taki pyłek u siebie?

14 komentarzy:

  1. Prezenuje się wspaniale, bardzo lubie taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się , ten odcień jest genialny, perłowy, prześliczny a do tego fajny kształt paznokci . efekt wyśmienity

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta poświata, podkreśla paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolorek bardzo mi sie podoba a w polaczeniu z tym pylkiem - bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

:)