czwartek, 20 grudnia 2018

Snow globe 3D i piękny brokatowy lakier BornPrettyStore :)

Cześć, czas na prezentacje kolejnego lakieru hybrydowego z BornPrettyStore.com :)


Lakier ma pojemność 6ml, pochodzi z serii Cloud Walking Gel, gdzie jest 8 różnych lakierów tego typu, różniących się kolorami na jakie się mienią. Mój to BP-CW06/Obscurity, jest to taki lakier, który raczej nakłada się już na jakiś bazowy kolor. Ostatnio pokazywałam Wam piękny brokatowy lakier i on był totalnie inny, gdyż ten ma dużo tej przeźroczystej bazy i nawet po 3 warstwach nie pokryje nam w całości płytki. Mieni się jak możecie zauważyć na niebiesko, zielono, fioletowo. Na białym delikatnie ta jego baza żółknie, ale nie w jakiś niefajny sposób.

Do tego lakieru wymyśliłam, że pokuszę się o wykonanie " szklanej" 3D kuli śniegowej, oczywiście do tego efektu użyłam przeźroczystego żelu. Efekt oceńcie sami :D Do zdobienia użyłam koloru Cobalt z Semilac i topu matowego z Indigo.

Cena to: $4.99, znajdziecie je tu-klik, ich ID: #42881.


A całość wygląda tak:

Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Jakie zdobienie/kolor robicie na Święta?

14 komentarzy:

  1. piękny ten bałwanek w kuli i błyszczące drobinki

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny bałwanek :D a ten brokat robi niezłą robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodki jest ten bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro zamierzam zrobic wreszcie pazury

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten bałwanek, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten lakier, zakochałam się w nim <3 Kula z bałwankiem też wyszła fajnie, urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdobienie! :) na Święta lubię czerwone kolorki plus niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaa jestem zachwycona tym manicure:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, ale masz pięknie zrobione paznokcie... Ten lakier wygląda idealnie na sylwestra!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek raczej nie mój, ale o dziwo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

:)