czwartek, 13 grudnia 2018

Szybkoschnące lakiery peel off od BornPrettyStore :) + zdobienie

Witam Was, zapraszam na recenzje kolejnych nowości od BornPrettyStore.com, tym razem zdobienie znowu przy użyciu stempli :D



Początkowo coś mi się ubzdurało, że zamówiłam lakiery do stempli, ale na nic on nie chciał współpracować ze mną i zbierał się w takie kropelki na stemplu, aż weszłam na stronke i popatrzyłam czy robię coś źle i okazało się, że to są lakiery szybkoschnące i na dodatek peel off :D Ja posiadam dwa te kolory, ale można zamówić je osobno.
Przyznam, że teraz rzadko maluję swoje paznokcie zwykłymi lakierami, ale korzystając z okazji, że mam żel to mogę szybciutko pomalować i zmyć kolor. 

W szoku słuchajcie byłam, że te lakiery rzeczywiście mega szybko schną no niecała minuta i gotowe, przy czym oba są mega mocno napigmentowane, właśnie jak takie lakiery do stempelków. No miło jestem zaskoczona nimi. Ja w domu tez już nie posiadam zwykłego top coatu, ale na szczęście ten lakier sam w sobie pozostawia po wyschnięciu błysk, że już nic nie trzeba robić. Poniżej jednak wersja w macie. Niby peel off, ale wcale tak łatwo nie było podważyć ten lakier, żeby łatwo zszedł. Tak po dwóch dniach zaczął się trochę odpryskiwać na końcówkach. Totalnie nie ma zapachu, co jest extra! Tam na stronie pisze, że utrzymuje sie ten lakier 7-14 dni, no może u kogoś kto mało moczy dłonie to tak.

Cena to: $3.99, dostępne tutaj- klik, ich ID:#44293.



Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Zdobienie w Waszym stylu czy niekoniecznie?

5 komentarzy:

  1. Ja już nie pamiętam, kiedy ostatni raz nosiłam zwykłe lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  2. eleganckie zdobienie, wieczorowe, jak na randkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, eleganckie zdobienie :) Lubię takie neutralne połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdobienie, lubię fiolety na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

:)