wtorek, 30 lipca 2019

Kolorowy żel Nicole Diary by BornPrettyStore

Hej :) Dziś recenzja produktu  z BornPrettyStore.com , a chodzi o kolory żel marki Nicole Diary. Dawno niie testowałam żadnych żeli, zwykle były to hybrydy, wiec chętnie praktycznie od razu po niego sięgnęłam. Mam jeszcze kilka innych kolorów tych żel, na pewno w niedalekiej przyszłości je Wam pokażę :)


Z całej oferty tych żeli mamy dostępne aż 36 kolorów, które bardziej między sobą różnią się tonem lub drobinkami, które są w nie zatopione. Wszystkie kolory są brokatowe. Mój ma numer ND-S18, jest to piękny fiolet z masą małych drobinek holograficznych w środku, przebijają się także czerwone pojedyncze większe drobinki.
Dwie warstwy są wystarczające bo dobrze on kryje. W pojemniczku znajduje się 5ml żelu. Utwardza się go w lampce LED lub UV. Producent pisze, że utrzymuje sie 15dni i więcej. Ja go miałam przez dwa tygodnie na swoich żelowych paznokciach i trzymał się rewelacyjnie, nic nie odprysneło, żel nie zmienił swojego koloru, bezproblemu się go ściągało frezarką. Producent pisze, że można go odmoczyć w acetonie, ja osobicie tego nie robię, bo po pierwsze mam swoje paznokcie żelowe, po drugie to za dużo zabawy, a po trzecie acton to zło, które wysusza skórki, więc używam go jak najmniej :P Sam pojemniczek bardzo mi sie podoba, zadbano tu o szczegóły i na zakrętce są widoczne takie czarne serduszka, niby nic, ale jakoś tak miło dla oka.

Jego cena to $3.19, można też go dopaść w fajnej przecenie na przykład za $1.99. Znajdziecie go pod ID:46380.


Na poniższym manicure możecie zobaczyć go w akcji. Tutaj w wersji matowej :)
Jest to żel dla odważych, bo dosyć, że ma mocny kolor bazowy to jeszcze cały się niesamowicie migocze w każdym świetle. No bomba :D!


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

A Wy używacie żeli kolorowych?

3 komentarze:

:)