środa, 24 lipca 2019

Mirror powder by Born Pretty Store!

Cześć :) dziś przygotowałam recenzję produktu  z BornPrettyStore.com , będzie to kolejny pyłek, których nigdy za wiele w kolekcji :)


Pyłek jak każdy z tej marki jest zamknięty w plastikowym słoiczku z folijką zabezpieczającą wielokrotnego użytku. W środku znajduje się 1g produktu, a mamy do wyboru na stronie aż 9 różnych odcieni, ja wybrałam taki morski numer #6, bo akurat takiego odcienia jeszcze nie mam, a mirrorów mam trochę już w kolekcji. Aplikuje się go oczywiście na top No Wipe, jak to zazwyczaj bywa przy tego typu pyłkach. Poniżej macie zestawienie jego na kilku kolorach, żeby najlepiej oddać to jaki efekt można nim osiągnąć.
1g to nie tak mało bo te pyłki są ogólnie bardzo wydajne. Dla mocniejszego efektu można zaaplikować go ze dwa razy. Ja do tego manicure wybrałam pastelową mięte i szczerze mówią ciężko było zauważyć ten pyłek, tym bardziej przy robieniu zdjęć on znikał i mało go widać. Pyłek bardzo dobrze się nanosi na paznokcie, nie zauważyłam ścierania, choć to oczywiście zależy jak osoba wykonująca manicure zabezpieczy paznokcie top coatem.



Cena: $2.31, ID:29324, znajdziecie go tu- klik.


Recenzje innych pyłków:
Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Macie dużo pyłków w swoich zbiorach?

4 komentarze:

  1. rożek jest piękny, fajny efekt daje ten pyłek

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest :). Ja trochę żałuję, że brakuje mi cierpliwości, żeby tyle czekać na przesyłki, bo bym sporo tam kupowała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie dodatki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

:)