piątek, 27 września 2019

Żel UV z drobnymi kwiatkami z BornPrettyStore

 Cześć, zapraszam dziś na recenzję ciekawego żelu z  BornPrettyStore.com , akurat nigdy wcześniej z takim nie miałam styczności, więc on jako pierwszy został przetestowany :)


Produkt zamknięty jest w eleganckim czarnym słoiczku, na którym widnieje jedynie logo firmy, a pod spodem słoiczka mamy resztę informacji. W opakowaniu znajduje sie 5ml produktu. 
Dostępnych jest aż 14 różnych kolorów tych kwiatuszków, mój to BB-FFG12 Apricot Rain Pearl Flow, są one białe zatopione w przeźroczystym żelu. Niektóre z nich wydaje mi się, że tą swoją bazę mogą miec lekko zabarwioną, przynajmniej takie odnoszę wrażenie ze zdjęć na ich głównej stronie. Sam żel ma fajną konsystencję, taką dosyć gęstą, więc na spokojnie można sobie operować nim. Bardzo dobrze się utwardza w lampie LED, nie miałam z nim żadnych problemów. Z tego ca zauważyłam mogło by ich być nieco więcej w słoiczku bo jednak przy nakładaniu produktu pędzelkiem, zamiast tych drobnych kwiatków niestety więcej było żelu, a też nie chciałam mieć za grubych paznokci. 
Poradziłam sobie w ten sposób, że pierwszą warstwę normalnie zaaplikowałam nie zważając na rozstawienie ich, a już przy drugiej, użyłam do nakładania mojego niezawodnego małego pędzelka do zdobień i rozmieszczałam je w te miejsca w które chciałam. Wyszedł bardzo delikatny efekt, pewnie trochę inaczej by wyglądał jakbym zrobiła go na przeźroczystej bazie, ale tak też ma swój urok. 





Cena: $3.99, widziałam je też na fajnej przecenie, więc można czekać na promocje. ID:45773, znajdziecie je tu- klik. 


Miałyście kiedyś taki produkt?

3 komentarze:

:)