sobota, 9 listopada 2019

Chameleon powder dipping system | Jesienny liść :)

Cześć, dziś typowo jesienne zdobienie przy użyciu pyłku z  BornPrettyStore.com, jest to trochę inny produkt niż te pyłki które posiadam, bo powinno się go inaczej użyć. Oczywiście, że jestem gapa, to i tak użyłam go po swojemu :P


Produkt znajduję się w sporym słoiczku o pojemności 10ml. Oczywiście jest zabezpieczony folijką po odkręceniu, co jest bardzo przydatne. Dostępnych jest 8 kolorów, mój to BP-CDP07 "Wave Rock". Jak można zobaczyć na zdjęciach to jest to taki rudawy kolor, który mieni się także na bardziej burgundowy odcień, a czasem na taki bardziej pomarańczowo-złoty. Trochę nie w moim guście dlatego też czekałam z recenzją tak długo, bo jakoś nie potrafiłam wymyśleć do niego żadnego zdobienia. Ale przyszła jesień i myślę że idealnie wpasował się pod jesienną aurę oraz ten uroczy liść, który także pomalowałam tym pyłkiem :) 

Miałam trochę problemów z tym produktem, bo nie wiem jak ja zamawiałam go bez bazy i aktywatora haha.. No ale poradziłam sobie w ten sposób, że wykorzystałam go jako po prostu pigment, który połączyłam razem z top coatem i wyszedł z tego fajny lakier, bardzo kryjący po jednej warstwie. Pięknie przy promieniach słońca błyszczał się w różnych kolorach i wzbudzał duże zainteresowanie innych :) Wykorzystany w ten sposób także genialnie się trzymał, a w ogóle nie schodził z krawędzi paznokcia.
Bardzo fajny produkt jeśli lubicie takie kolory i taki blask.


Cena: $5.99 czasem w przecenie nawet za $2.59, ID: 45578, znajdziecie go tu- klik.



Co u Was teraz gości na pazurkach?

1 komentarz:

:)